כיצד אפשר להפחית את ההשפעות הרעות של מתח וסטרס מתמשך ולחיות חיים מאוזנים ובריאים יותר?

מהם הסימנים לכך שאנו סובלים ממתח יתר שעלול להשפיע לרעה על בריאותנו?

כיום במאה ה-21, סטרס מתמשך הוא חלק כמעט בלתי נמנע מהחיים. אבל מתי זה יותר מדי? ייתכן שאנחנו חווים לחץ מוגזם אם אנחנו מבחינים בתסמינים כגון כאבי ראש תכופים, עצבנות, קשיי ריכוז או שינויים בהרגלי השינה או האכילה שלנו. מתח גבוה מתמשך עלול אפילו להוביל לבעיות בריאותיות חמורות יותר כמו לחץ דם גבוה, מחלות לב והפרעות בבריאות הנפשית שלנו.

סימנים ללחץ מוגזם:
הפרעות שינה:
שינויים בדפוסי השינה, כגון נדודי שינה או שינה מרובה מדי, יכולים להיות סימן ללחץ מוגזם. מתח יכול להקשות על הירדמות מה שמוביל לאיכות שינה ירודה ועייפות מוגברת.

כאבי ראש תכופים: מתח יכול לעורר כאבי ראש מתחים, המאופיינים בכאב מתמיד ועמום משני צידי הראש. אם ישנה עלייה בתדירות או בחומרת כאבי הראש, זה עשוי להיות אינדיקציה ללחץ מוגזם.

בעיות עיכול: מתח יכול להשפיע על מערכת העיכול, ולגרום לתסמינים כמו כאבי בטן, בחילות, שלשולים או עצירות. אם אתם חווים בעיות עיכול מתמשכות או חוזרות, מתח יכול להיות הגורם לכך.

שינויים בתיאבון ובמשקל: מתח מוגזם עלול לגרום לשינויים בתיאבון, להוביל לעלייה או ירידה במשקל. חלק מהאנשים עלולים לאכול יותר מדי או להתמכר למזונות מנחמים כשהם לחוצים, בעוד שאחרים עלולים לאבד לגמרי את התיאבון.

מצבי רוח ועצבנות: סימנים רגשיים של מתח כוללים עצבנות, שינויים במצב הרוח ותחושות של חרדה או דיכאון. אתם עלולים למצוא את עצמכם מוצפים על ידי אתגרים שבעבר לא הזיזו לכם.

קשיי ריכוז ובעיות זיכרון: קושי להתמקד, לקבל החלטות או לזכור מידע יכול להיות סימן ללחץ.

מחלות תכופות: מתח מוגזם עלול להחליש את המערכת החיסונית, מה שהופך אתכם לרגישים יותר להצטננות, שפעת וזיהומים אחרים. אם אתם מוצאים את עצמכם חולים לעיתים קרובות, מתח יכול להיות הגורם לכך.

מה ניתן לעשות כדי להפחית את השפעתו של הסטרס ?

ישנן דרכים רבות להוריד את רמת המתח והסטרס המתמשך. אלה כוללים:

  1. תרגול טכניקות הרפיה: פעילויות כגון מדיטציה ונשימות עמוקות כדי לסייע בהפחתת המתח.
  2. שינה מיטיבה: שאפו ל-7-9 שעות שינה איכותיות בלילה. צרו שגרת שינה מרגיעה.
  3. עסקו בפעילות גופנית סדירה: פעילות גופנית הוכחה כמפחיתה מתח ותומכת בבריאות הכללית. לפחות 150 דקות של פעילות אירובית בעצימות בינונית בשבוע.
  4. הקפידו על תזונה מאוזנת: צרכו תזונה עשירה בפירות, ירקות, דגנים מלאים, חלבונים ושומנים בריאים. כלול מזונות עשירים בחומרים מזינים חיוניים לתמיכה ברווחה נפשית ופיזית.
  5. קשרים חברתיים: בניית רשת תמיכה חזקה של חברים ובני משפחה יכולה לעזור להקל על הלחץ ולספק תחושת שייכות. פנו זמן לפעילויות חברתיות.
  6. עזרה מקצועית: אם מתח מוגזם נמשך או מחמיר, התייעץ עם איש מקצוע.
  7. קבלת עזרה מצמחי מרפא ייעודיים: כמו שורש צמח האשווגנדה, שיכול לתמוך בבריאות המוח ובתגובת לחץ בריאה, אשר עשויה להוביל לתחושת שלווה, רוגע ומיקוד מוגברת.

כיצד יכול צמח האשווגנדה לעזור לנו להפחית מתח וסטרס ולהוביל אותנו לחיות חיים מאוזנים ובריאים יותר?

אשווגנדה, הידוע גם בשם ג’ינסנג הודי, הוא צמח מרפא רב עוצמה המשמש במשך אלפי שנים ברפואה האיורוודית. יש בו השפעות חזקות להפחתת מתח, לתמיכה בתגובת הלחץ הטבעית של הגוף, בהגברת רמות האנרגיה והפחתת העייפות, בשיפור מצב הרוח, המיקוד והתפקוד הקוגניטיבי.

מהם היתרונות של כמוסות האשווגנדה של אלכימיסט ?

  • קפסולות האשווגנדה שלנו מכילות את תמצית שורש האשווגנדה האיכותי במיוחד,  תחת המותג  KMS-66 המיוצר על ידי חברת אירוקסיל ביומד ההודית.
  • מעל 14 שנות מחקר ופיתוח נדרשו מחברת אירוקסיל על מנת לשכלל לכדי שלמות, את הכימיה הירוקה המשמשת לייצור התמצית, ללא שימוש באלכוהול או ממסים כימיים לאורך התהליך.
  • כל כמוסה מכילה 700 מ”ג תמצית שורש אשווגנדה אורגנית, המכילה 5% מהחומר הפעיל withanolides.
  • האשווגנדה KMS-66 של אלכימיסט, אינה מכילה חלב ולכן מתאימה גם לטבעונים.
  • ללא חומרים משמרים!
  • כשר בהשגחת בד”צ בית יוסף.
  • ללא סוכר/ ממתיקים מלאכותיים/ ושאר אלרגנים.

 הוראות שימוש: מכמוסות האשווגנדה של אלכימיסט מומלץ לקחת כמוסה אחת עד שציים ביום על קיבה ריקה.

אלו חלק מסיפורי ההצלחה מחממי הלב מלקוחותינו שגילו את היתרונות המדהימים של כמוסות תמצית שורש האשווגנדה של אלכימיסט:
“לאחר ששילבתי את כמוסות האשווגנדה בשגרה שלי, החיים שלי השתנו באופן דרמטי! אני מרגישה רגועה יותר, ממוקדת יותר ומסוגל להתמודד עם גורמי לחץ שנהגו להכריע אותי. השינוי הזה הוא באמת לא יסולא בפז, ואני אני אסירת תודה על החוויה הזו”. – שגית ב.

“קפסולות האשווגנדה שינו לי את החיים. בעבר נאבקתי בחרדה ודאגה מתמדת, אבל עכשיו אני מרגישה יותר שליטה ברגשות ובמחשבות שלי. הכוח הטבעי של האשווגנדה, אפשרו לי לחיות חיים מאושרים ושלווים יותר”. – יעל ג.

“אני עדיין מופתעת מההבדל שעשו הקפסולות של האשווגנדה בחיי! מערכות היחסים שלי השתפרו, ביצועי העבודה שלי עלו, וההרגשה הכללית הרבה יותר טובה. מעולם לא חשבתי שאוכל להרגיש מאוזנת ושלווה, אבל הכמוסות האלה הראו לי שזה אפשרי. אני ממליצה עליהן בלב שלם, לכל מי שמבקש לשנות את חייו ולנהל לחץ בצורה יעילה יותר”. – יפעת ש.

אנו מבינים את האתגרים הייחודיים העומדים בפני אנשים כמוכם, המבקשים לנהל מתח, להשיג איזון ולטפח שלווה פנימית בתוך הכאוס של החיים המודרניים. זו הסיבה שהשקענו רבות בפיתוח מוצר כמוסות תמצית האשווגנדה שלנו, שנועד לספק לכם את הערך הגבוה ביותר האפשרי, במסע שלכם אל עבר חיים רגועים ומאוזנים יותר.

אל תחמיץ את ההזדמנות המיוחדת הזו ליצור חיים בריאים, מאושרים ומאוזנים יותר ולחוות את היתרונות שאין שני להן ,של כמוסות האשווגנדה של אלכימיסט להפגת לחץ ומתחים. כאן בהמשך הדף תוכלו לרכוש את כמוסות האשווגנדה במחירי הנחה מיוחדים לגולשי אתר אלכימיסט !

אתם מוזמנים לשאול אותי כל שאלה שעולה לכם מקריאת הבלוג הזה.
ואתם כמובן גם מוזמנים להגיב ולשתף את הבלוג כאן בהמשך העמוד. 
מאחלת לכם בריאות מלאה !!!
שיר לויתן
שיר לויתן
נטורופתית והרבליסטית קלינית

כאן תוכלו לרכוש הביתה את כמוסות התמצית הטבעונית והאורגנית של האשווגנדה KMS - 66 של אלכימיסט, עם ריכוז גבוה של החומר הפעיל - Vitanoloids 5%, במחירי הנחה מיוחדים - מארז יחיד, מארז זוגי ומארז שלישייה:

רוצים להישאר מעודכנים בטרנדים ובטיפים האחרונים בתחום הבריאות הטבעית ?

אם כן, אז אנחנו באלכימיסט כאן בשבילכם

  • בניוזלטר שלנו, שנשלח פעם בשבוע לכל רשימת התפוצה שלנו, תקבלו את כל ההדרכות המתפרסמות בבלוג הבריאות הטבעית של אלכימיסט.
  • הצוות שלנו הינו בעל ידע רב ויש לו את המשאבים לתשובות לשאלות הקשורות לבריאות שלכם.
  • אנחנו נבצע עבורכם את החיפוש והמחקר. ואתם תישארו בעניינים, עם כל הטרנדים הכי עדכניים בבריאות ובאורח חיים בריא. תקבלו גישה לשפע של מידע על שיטות בריאות טבעיות, כולל טיפים ועצות מומחים.
  • תקבלו גם את כל המידע העדכני, על הפורמולות הטבעיות האחרונות, לשילוב בשגרת הבריאות היומיומית שלכם.
  • וזה לא הכל ! תקבלו גם הצעות בלעדיות, הנחות ומבצעים על המוצרים והשירותים שלנו.

 אל תחכו להתחיל את המסע שלכם לעבר בריאות מיטבית. הירשמו עכשיו ותנו לניוזלטר שלנו להיות המדריך שלכם לחיים בריאים ומאושרים יותר:

    אישור דיוור: מאשר לקבל דיוור ועידכונים במייל ובוואטסאפ

    פוסטים נוספים על האשווגנדה:

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    פוסטים אחרונים

    למען הסר ספק, כלל התכנים באתר, לרבות המידע על המוצרים, ניתנים כסקירה כללית בלבד של גישות נטורופתיות נפוצות והם אינם מהווים תוכן רפואי, התווייתי או המלצה רפואית או תזונתית קלינית מוסמכת. כמו כן, המידע באתר אינו מיועד להנחות את הציבור או לשמש לגביו כהמלצה, הוראה או עצה לשימוש, לשינוי או להורדה של תרופה כלשהי ואין בו תחליף לייעוץ רפואי או תזונתי-קליני פרטני או אחר. נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות והנוטלים תרופות מרשם – יש להיוועץ ברופא לפני השימוש בתוספי תזונה.

     

    0
      0
      העגלה שלך
      העגלה שלך ריקהחזור לחנות
        Calculate Shipping
        Apply Coupon
        Available Coupons
        15% Get 15% off הנחה 15%
        20 Get 20% off
        30 Get 30 off הרשמה לניוז לטר וקבלת קופון 30 ש"ח.
        adi-amazonails Get 20% off
        adi-amazonbeauty Get 20% off
        adi-amazongel Get 20% off
        adi-amazonspray Get 10% off
        adi-ashwagandha Get 20% off
        adi-astaxanthin Get 25% off
        adi-cleanzon Get 20% off
        adi-cordyceps Get 25% off
        adi-curcumin Get 20% off
        adi-diamazon Get 20% off
        adi-gimnema Get 20% off
        adi-green Get 20% off
        adi-guarana Get 20% off
        adi-kaldid Get 25% off
        adi-macacaps Get 20% off
        adi-macadona Get 20% off
        adi-macadrops Get 20% off