פטריית רעמת האריה

פטריית רעמת האריה – הסודות הבריאותיים של הפטרייה

בעולם הטבע קיימים סודות בריאות רבים שעדיין ממתינים  לגילוי, וביניהם נמצאת פטריית רעמת האריה, היריסיום (Hericium erinaceus),  הידועה גם בשמות “רעמת האריה” או “פטריית המוח”. מדובר בפטרייה מרהיבה, שלא רק שהמראה הייחודי שלה מושך את העין, אלא גם התכונות הרפואיות והתזונתיות שבה מציעות מגוון רחב של יתרונות בריאותיים.

פטריית רעמת האריה, בעלת השפעה מופלאה על מערכות הגוף השונות: החל מתמיכה במוח והזיכרון, דרך חיזוק מערכת העצבים ועד לתמיכה במערכת החיסון, הקלה בתסמיני דיכאון וחרדה ושיפור בריאות מערכת העיכול. בואו נצלול יחד לעולם המרתק של פטריית רעמת האריה, ונגלה איך היא יכולה לתרום לבריאותנו ולשיפור איכות חיינו.

תמיכה במוח ובזיכרון

  1. שיפור הזיכרון והתפקוד הקוגניטיבי: פטריית רעמת האריה, מכילה רכיבים פעילים המסייעים בשיפור הזיכרון והיכולת הקוגניטיבית. מחקרים מצאו שהחומר הפעיל הפעיל ארינצין משפיע חידוש קשרים בין תאי המוח לאחר פגיעה מוחית טראומטית, ושיקום של תפקוד קוגניטיבי. בנוסף, השימוש בפטרייה מסייע שיפור בתפקוד מוטורי, נוירולוגי וביכולת ללמוד ולזכור מידע.
  2. הגנה על תאי המוח: נוגדי החמצון שבפטרייה יכולים לסייע בהגנה על תאי המוח מפני נזקי חמצוני ודלקת. כתוצאה מכך, הם עשויים לסייע בהפחתת הסיכון למחלות ניווניות, כמו אלצהיימר ופרקינסון.
  3. עידוד גדילת תאי עצב: מחקרים מראים כי פטריית רעמת האריה, יכולה לעודד גדילת תאי עצב וכן את יצירת מיאלין, המעטפת המגנה על תאי העצב. תהליך זה חשוב לתפקוד תקין של המערכת העצבית.
  4. הפחתת תסמיני דיכאון וחרדה: נמצא שפטריית רמת האריה, יכולה לתרום להפחתת תסמיני דיכאון וחרדה, מה שיכול להשפיע חיובית על התפקוד הקוגניטיבי ועל המצב הנפשי בכלל. ובנוסף, מסייע בשיפור מצב הרוח והמוטיבציה האישית, ואפילו שיפור בהסתגלות חברתית.

תמיכה במערכת העצבים

  1. עידוד ריפוי של נזקים עצביים: פטריית רעמת האריה, מכילה חומרים שיכולים לעזור בתהליכי ריפוי וחידוש של תאי עצב. מחקרים הראו שפטרייה זו יכולה לעודד את גדילתה ותיקונה של רקמת עצבים פגומה.
  2. שיפור פונקציות מוטוריות ותחושתיות: ישנם ממצאים המרמזים כי פטריית רעמת האריה, עשויה לתרום לשיפור בפונקציות מוטוריות ותחושתיות, מה שיכול להיות רלוונטי לאנשים הסובלים מבעיות נוירולוגיות.
  3. הגנה נגד ניוון עצבי: נוגדי החמצון הנמצאים בפטרייה יכולים לסייע בהגנה על תאי העצב מפני נזק חמצוני ודלקת, ובכך להאט את תהליכי הניוון העצבי.
  4. תמיכה במערכת העצבים המרכזית והפריפרית: פטריית רעמת האריה, עשויה לתמוך בשיפור של שתי המערכות – המרכזית והפריפרית, תוך כדי תמיכה בתהליכים נוירולוגיים שונים.
  5. הפחתת דלקת במערכת העצבים: הפטרייה מסייעת בהפחתת תהליכים דלקתיים במערכת העצבים, מה שמסייע להקלה על כאבים נוירופתיים ותסמיני דלקת נוספים.

תמיכה במערכת החיסון

  1. חיזוק מערכת החיסון: פטריית רעמת האריה,  מכילה פוליסכרידים, בעיקר בטא-גלוקנים, שמסייעים בחיזוק מערכת החיסון. מחקרים מראים שחומרים אלו יכולים לעודד את פעילות תאי החיסון, ביניהם מקרופאג’ים ולימפוציטים.
  2. הגברת פעילות המערכת החיסונית נגד פתוגנים: הפטרייה יכולה לעזור בהגברת פעילות מערכת החיסון בהתמודדות עם פתוגנים שונים, כגון וירוסים וחיידקים.
  3. הפחתת תהליכים דלקתיים: הפטרייה מכילה חומרים נוגדי דלקת שיכולים להקל על תגובות דלקתיות בגוף. ולכן היא מתאימה במצבים של מחלות אוטואימוניות ו/או דלקות כרוניות.
  4. תמיכה בפעילות מערכת החיסון במהלך תקופות מאמץ ולחץ: מחקרים מצביעים על כך שפטריית רעמת האריה, יכולה לתמוך במערכת החיסון, במיוחד בתקופות של לחץ ומאמץ, ובכך לסייע במניעת התפרצות מחלות.
  5. סיוע במניעת זיהומים ומחלות: בזכות ההשפעה המחזקת על מערכת החיסון, הפטרייה יכולה לסייע במניעת זיהומים ומחלות שונות, ובכך לתרום לבריאות הכללית של הגוף.

הקלה בתסמיני דיכאון וחרדה

  1. השפעה על מצב הרוח והרגש: פטריית רעמת האריה, מכילה חומרים שמשפיעים על מצב הרוח ומסייעים בהקלה על תסמיני דיכאון וחרדה. מחקרים מראים שהפטרייה יכולה להגביר את תחושת האושר והשלווה הפנימית.
  2. הפחתת תסמיני מתח וחרדה: נמצא כי הפטרייה עשויה לסייע בהפחתת רמות הסטרס והחרדה ולהקנות תחושת רוגע.
  3. הגברת רמות נוירוטרנסמיטרים: מחקרים מצביעים על כך שהפטרייה עשויה להגביר רמות נוירוטרנסמיטרים במוח, כמו סרוטונין ודופמין, המשפיעים על מצב הרוח.
  4. שיפור איכות השינה: הפטרייה מסייעת בשיפור איכות השינה, מה שמסייע בהקלה על דיכאון וחרדה. שינה טובה היא חלק חשוב בשמירה על בריאות הנפש.

תמיכה במערכת העיכול

  1. סיוע בעיכול ובספיגת מזון: פטריית רעמת האריה, מכילה סיבים תזונתיים שתורמים לתהליך העיכול ובספיגת המזון. סיבים אלה תומכים בבריאות המעי ובתפקודו התקין.
  2. הקלה על בעיות עיכוליות: הפטרייה ידועה ביכולתה להקל על תסמינים של בעיות עיכוליות, כמו גזים, נפיחות ועצירות. היא מסייעת בשמירה על פריסטלטיקה תקינה של המעי.
  3. תמיכה במיקרוביום המעי: הפטרייה תומכת במיקרוביום של המעי ובכך מסייעת לבריאות הכללית של מערכת העיכול. מיקרוביום בריא חיוני לתפקוד העיכולי הנכון ולמניעת מחלות.
  4. הפחתת דלקת במעי: חומרים אנטי-דלקתיים הנמצאים בפטרייה יכולים לסייע בהפחתת דלקות במערכת העיכול, ובכך לתרום לטיפול במצבים כמו דלקות למינהן.
  5. תמיכה בריפוי של רירית המעי: הפטרייה יכולה לסייע בריפוי ובשיקום של רירית המעי, מה שמועיל במצבים של גירוי או נזק לרירית.

בתקופה בה רבים מחפשים דרכים טבעיות ובטוחות לשמר ולשפר את בריאותם, פטריית רעמת האריה, מצטיירת כאופציה מבטיחה. עם זאת, חשוב לזכור שנטילת תוספי תזונה צריכה להתבצע באחריות ובתיאום עם איש מקצוע בתחום.

הפוטנציאל הבריאותי של פטריית רעמת האריה, ממשיך לסקרן ולהדהים והתועלות הרבות שהוצגו ממחישות את כוחו של הטבע ואת האפשרות לחיות חיים בריאים יותר באמצעות פתרונות טבעיים וסודות עתיקים שנחשפים מחדש.

אתם מוזמנים לשאול אותי כל שאלה שעולה לכם מקריאת הבלוג הזה.
ואתם כמובן גם מוזמנים להגיב ולשתף את הבלוג כאן בהמשך העמוד. 
מאחלת לכם בריאות מלאה !!!
שיר לויתן
שיר לויתן
נטורופתית והרבליסטית קלינית

כאן תוכלו לרכוש הביתה את פטריית ההיריסיום של אלכימיסט:

רוצים להישאר מעודכנים בטרנדים ובטיפים האחרונים בתחום הבריאות הטבעית ?

אם כן, אז אנחנו באלכימיסט כאן בשבילכם

  • בניוזלטר שלנו, שנשלח פעם בשבוע לכל רשימת התפוצה שלנו, תקבלו את כל ההדרכות המתפרסמות בבלוג הבריאות הטבעית של אלכימיסט.
  • הצוות שלנו הינו בעל ידע רב ויש לו את המשאבים לתשובות לשאלות הקשורות לבריאות שלכם.
  • אנחנו נבצע עבורכם את החיפוש והמחקר. ואתם תישארו בעניינים, עם כל הטרנדים הכי עדכניים בבריאות ובאורח חיים בריא. תקבלו גישה לשפע של מידע על שיטות בריאות טבעיות, כולל טיפים ועצות מומחים.
  • תקבלו גם את כל המידע העדכני, על הפורמולות הטבעיות האחרונות, לשילוב בשגרת הבריאות היומיומית שלכם.
  • וזה לא הכל ! תקבלו גם הצעות בלעדיות, הנחות ומבצעים על המוצרים והשירותים שלנו.

 אל תחכו להתחיל את המסע שלכם לעבר בריאות מיטבית. הירשמו עכשיו ותנו לניוזלטר שלנו להיות המדריך שלכם לחיים בריאים ומאושרים יותר:

    אישור דיוור: מאשר לקבל דיוור ועידכונים במייל ובוואטסאפ

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    פוסטים אחרונים

    למען הסר ספק, כלל התכנים באתר, לרבות המידע על המוצרים, ניתנים כסקירה כללית בלבד של גישות נטורופתיות נפוצות והם אינם מהווים תוכן רפואי, התווייתי או המלצה רפואית או תזונתית קלינית מוסמכת. כמו כן, המידע באתר אינו מיועד להנחות את הציבור או לשמש לגביו כהמלצה, הוראה או עצה לשימוש, לשינוי או להורדה של תרופה כלשהי ואין בו תחליף לייעוץ רפואי או תזונתי-קליני פרטני או אחר. נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות והנוטלים תרופות מרשם – יש להיוועץ ברופא לפני השימוש בתוספי תזונה.

     

    0
      0
      העגלה שלך
      העגלה שלך ריקהחזור לחנות
        Calculate Shipping
        Apply Coupon
        Available Coupons
        15% Get 15% off הנחה 15%
        20 Get 20% off
        30 Get 30 off הרשמה לניוז לטר וקבלת קופון 30 ש"ח.
        adi-amazonails Get 20% off
        adi-amazonbeauty Get 20% off
        adi-amazongel Get 20% off
        adi-amazonspray Get 10% off
        adi-ashwagandha Get 20% off
        adi-astaxanthin Get 25% off
        adi-cleanzon Get 20% off
        adi-cordyceps Get 25% off
        adi-curcumin Get 20% off
        adi-diamazon Get 20% off
        adi-gimnema Get 20% off
        adi-green Get 20% off
        adi-guarana Get 20% off
        adi-kaldid Get 25% off
        adi-macacaps Get 20% off
        adi-macadona Get 20% off
        adi-macadrops Get 20% off