המדריך למיינדפולנס ובריאות הוליסטית – לטפח את השלווה הפנימית שלך.

אנו שמחים שבחרת לעשות את הצעד הראשון לקראת חיים מודעים יותר, בעזרת “המדריך למיינפולנס ובריאות הוליסטית”.
אנו גם מאמינים שתקבלו מהמדריך הזה את השראה הנכונה, למסע החשוב שלכם לשלווה מרגיעה ולאימוץ אורח חיים בריא יותר.

רבים מאיתנו, פועלים מדי יום על בסיס שגרה קבועה, דפוסים שגיבשנו במהלך חיינו. הרגלים מושרשים אלה גורמים לנו לעתים קרובות לתפקד כמעט מכנית ולעתים רחוקות אנו עוצרים כדי להרהר במעשינו. כתוצאה מכך, אנו עלולים למצוא את עצמנו מגיבים באימפולסיביות למצבים, מונעים על ידי רגשות כמו כעס או פחד. אם אתם רוצים ללמוד איך להחזיר את השליטה מחדש על חייכם, אנו ממליצים שתיישמו את טכניקת המיינדפולנס – טכניקה המכונה בעברית “הקשבה” או “מודעות קשובה”.
בעולם המהיר של היום, מתח ושחיקה הופכים נפוצים יותר ויותר. לכן חשוב שנמצא דרכים לשלב טכניקות של מיינדפולנס כדי לחיות חיים מאוזנים ומספקים. מדריך זה יספק לכם טיפים, תרגילים ותובנות חשובות שיעזרו לכם במסע לחיים מודעים ולמציאת שלווה פנימית, איזון ואושר.

לאורך המדריך הזה, נחקור את עקרונות המיינדפולנס, נעמיק במרכיבי המפתח שלו, ונספק לכם טכניקות מעשיות שיעזרו לכם לטפח אורח חיים מודע. כמו כן, נדון בחשיבותה של בריאות הוליסטית, ונדגיש את הקשר בין בריאות נפשית, רגשית ופיזית.

הצטרפו אלינו למסע זה של גילוי עצמי וצמיחה אישית, כאשר אנו חושפים את הפוטנציאל המדהים של חיים מודעים המעצימים אתכם להתמודד מול מתח ולחיות חיים מאושרים ומספקים יותר.

הבנת המיינדפולנס

מיינדפולנס, בבסיסו, הוא מצב נפשי המושג על ידי מיקוד המודעות שלנו ברגע הנוכחי תוך הכרה וקבלה רגועה של הרגשות, המחשבות והתחושות הגופניות שלנו. תרגול זה, המושרש בטכניקת מדיטציה בודהיסטית עתיקה, זכה להכרה עולמית ככלי רב עוצמה לניהול מתח, שיפור הרווחה הנפשית ושיפור איכות החיים הכללית.

המדע מאחורי מיינדפולנס צומח ללא הרף, מחקרים רבים מדגימים את היתרונות שלו בהפחתת מתח, חרדה ודיכאון, תוך שיפור הקשב, הביצועים הקוגניטיביים והוויסות הרגשי. נמצא כי תרגול מיינדפולנס קבוע מגדיל את עובי הקורטקס הפרה-פרונטלי – האזור האחראי על תפקודים ביצועיים כמו קבלת החלטות, מיקוד ושליטה עצמית – ומפחית את גודל האמיגדלה, אשר ממלאת תפקיד מכריע בעיבוד רגשות כמו פחד וחרדה.

למרות הפופולריות הגוברת שלו, עדיין קיימות כמה תפיסות מוטעות נפוצות לגבי מיינדפולנס. למשל, אנשים רבים מאמינים שתשומת לב דורשת ניקוי מוחלט של המחשבות או שקט מוחלט של הנפש. עם זאת, מיינדפולנס איננה באה לחסל מחשבות; אלא, מדובר בטיפוח מודעות לא שיפוטית לרגע הנוכחי וללמוד להתבונן במחשבות וברגשות כשהם עולים, מבלי להיסחף אחריהם.

על ידי הבנת עקרונות הליבה, ההיסטוריה והמדע מאחורי מיינדפולנס, אתם עושים את הצעד הראשון לקראת אימוץ התרגול העוצמתי הזה. כשאתם ממשיכים במסע שלכם, זכרו שתשומת לב היא מיומנות הדורשת סבלנות ותרגול עקבי. אתם יכולים לשנות את חייכם ולקצור את היתרונות הרבים שמגיעים עם אורח חיים מודע.

מרכיבים מרכזיים של מיינדפולנס

מיינדפולנס הוא תרגול הכולל מספר מרכיבים מרכזיים. על ידי הבנה ואימוץ של אלמנטים אלה, אתם יכולים לפתח תרגול מעמיק ואפקטיבי יותר המוביל לרווחה מוגברת ולצמיחה אישית.

מודעות: מרכיב מרכזי במיינדפולנס הוא טיפוח המודעות. זה כרוך בתשומת לב לרגע הנוכחי ולהיות מודע למחשבות, רגשות ותחושות הגוף שלכם מבלי ללכת לאיבוד בהם. פיתוח מודעות מאפשר לכם לזהות דפוסים והרגלים, ומאפשר לכם לעשות בחירות מושכלות יותר ולהגיב למצבים בבהירות ובחוכמה רבה יותר.

אי-שיפוט: תרגול אי-שיפוט חיוני לטיפוח מיינדפולנס. זה אומר להתבונן במחשבות, ברגשות ובחוויות שלכם מבלי לתייג אותם כטובים או רעים, נכונים או לא נכונים. במקום זאת, אתם לומדים לקבל אותם כפי שהם, מבלי להיות ביקורתיים או קשוחים מדי כלפי עצמכם. גישה לא שיפוטית זו מטפחת חמלה עצמית, מפחיתה ביקורת עצמית ועוזרת לכם לפתח נקודת מבט מאוזנת יותר על החיים.

קבלה: קבלה קשורה קשר הדוק לאי שיפוט וכרוכה בחיבוק החוויות הנוכחיות שלכם, גם אם הן לא נעימות או לא נוחות. על ידי קבלת המחשבות, הרגשות והתחושות שלכם כפי שהם עולים, אתם לומד לשחרר את ההתנגדות ולפתוח את עצמכם לזרימה הטבעית של החיים. קבלה זו יכולה להוביל לחוסן רגשי גדול יותר ולהבנה עמוקה יותר של האני הפנימי שלכם.

חמלה: מיינדפולנס מעודד טיפוח של חמלה, גם כלפי עצמכם וגם כלפי אחרים. להיות רחום כרוך בהכרה בסבל של עצמכם או של אחרים ולהגיב באדיבות ובאמפתיה. פיתוח חמלה עצמית יכול לעזור לכם לנווט ברגשות קשים, לטפח טיפול עצמי ולבנות חוסן, בעוד שטיפוח חמלה כלפי אחרים יכול לשפר את היחסים הבין אישיים ולקדם את החיבור החברתי.

חיבור גוף-נפש: תרגול מיינדפולנס מחזק את הקשר בין הנפש והגוף שלכם, מקדם תחושה עמוקה יותר של מודעות עצמית ורווחה. על ידי התכווננות לתחושות ולרגשות הפיזיים שלכם, אתם יכולים לפתח הבנה טובה יותר של האופן שבו המחשבות והרגשות שלכם משפיעות על הבריאות הכללית שלכם וללמוד לעשות בחירות התומכות ברווחתכם.

על ידי שילוב מרכיבי מפתח אלו בתרגול המיינדפולנס שלכם, אתם יכולים לטפח קשר עמוק יותר עם עצמכם ועם העולם הסובב אתכם, מה שמוביל למודעות עצמית מוגברת, חוסן רגשי, וחיים מאוזנים ומספקים יותר.

טכניקות מיינדפולנס

שילוב טכניקות מיינדפולנס בחיי היומיום שלכם יכול לעזור לכם לטפח תחושת נוכחות גדולה יותר, מודעות עצמית ואיזון רגשי. להלן כמה תרגילי מיינדפולנס יעילים שיעזרו לכם לפתח אורח חיים מודע יותר:

התחלה מודעת – קומו עם מטרה: רובנו קמים משינה מתוך הרגל ולא מקדישים רגע לשקול את המטרות שלנו ליום שלפנינו, ובכך מאפשרים למוח לתפקד על פי דפוסים תת-מודעים. זה גורם לתהליכי קבלת החלטות שלנו, לעקוב אחר שגרה חסרת תכלית, במקום להיות מונחים על ידי הכוונות המודעות שלנו. אך אתם יכולים להפוך כל יום שלכם לאחר לגמרי אם תשנו זאת. מיינדפולנס יכול לסייע לכם בוויסות הדיבור, הפעולות והתגובות שלך. לכן, לפני שתבדקו את המיילים וההודעות שלכם הנייד, בצעו את השלבים הבאים:
• עם ההתעוררות, שבו בנוחות על המיטה שלכם. עצמו את העיניים והתמקדו בתחושה שהגוף שלכם יוצר במגע עם המיטה. הרגישו את משקל הגוף על המזרון, את הרכות של המיטה מתחתיכם, כל זאת תוך שמירה על גב ישר.
• שאפו עמוק שלוש פעמים דרך האף ונשפו לאט דרך הפה. לאחר מכן, תנו לנשימה שלכם להתייצב בקצב הטבעי שלה והקשיבו לה בתשומת לב. נסו להיות מודעים לתנועת הגוף שלכם בכל נשימה – העלייה והירידה של החזה והבטן.
• שאלו את עצמכם את השאלה “מה הכוונות שלי להיום?” כדי לענות על זה, חשבו על האנשים והמשימות שתתקלו בהן. האם אתם שואפים להשאיר רושם חיובי על אחרים? האם אתם שואפים לשמור על התנהגות רגועה באינטראקציות שלכם עם אחרים ?
• הגדירו מטרה אישית לאותו יום, כמו, “היום, אהיה יותר נחמד כלפי עצמי, אפגין סבלנות ונדיבות כלפי אחרים, ומעל הכל – אתענג על היום”.
• במהלך היום, עצרו מעת לעת, נשמו עמוק והזכירו לעצמכם את המטרות שלכם. אם תעשו זאת כך מדי יום, אתם תשימו לב שמצב הרוח שלכם ישתפר וכך גם היחסים שלכם עם האנשים שסביבכם.

נשימה מודעת: נשימה מודעת היא טכניקה פשוטה אך רבת עוצמה הכוללת תשומת לב לנשימה שלכם כשהיא זורמת פנימה ומחוצה לגופכם. על ידי התמקדות בנשימה שלכם, אתם יכולים להחזיר את תשומת הלב שלכם לרגע הנוכחי ולפתח תחושה גדולה יותר של מודעות עצמית. אתם יכולים לתרגל נשימה מודעת במשך כמה דקות בכל יום או לשלב אותה בפעילויות אחרות כגון הליכה, אכילה, או אפילו במצבים מאתגרים.

מדיטציית סריקת גוף: מדיטציית סריקת גוף היא תרגול מיינדפולנס שעוזר לכם לפתח מודעות גדולה יותר לתחושות הגופניות שלכם ולחיבור גוף-נפש. במהלך סריקת גוף, אתם “סורקים” את גופכם מכף רגל ועד ראש, תוך התבוננות בכל תחושות, מתח או אי נוחות שעלולים להתעורר. תרגול זה יכול לעזור לכם להיות מותאמים יותר לצרכי הגוף שלכם ולקדם הרפיה והפחתת מתחים.

מדיטציית אדיבות ואהבה: מדיטציית אדיבות אוהבת מתמקדת בטיפוח רגשות של אהבה, חמלה ואמפתיה לעצמכם ולאחרים. בתרגול זה, אתם חוזרים בשקט על ביטויים כמו “אני מאושר, יהי רצון שאהיה בריא, יהי רצון שאהיה בטוח, שיהיה לי רגוע”, ולאחר מכן מרחיב את המשאלות הללו לאחרים, כולל אהובים, מכרים ואפילו אנשים שאתם מוצאים כמאתגרים בהתנהלות מולכם. תרגול זה יכול לעזור לכם לפתח חוסן רגשי גדול יותר ולשפר את מערכות היחסים שלכם עם אחרים.

אכילה מודעת: אכילה מודעת כוללת מתן תשומת לב מלאה לחוויית האכילה שלכם, התענגות על הטעמים, המרקמים והריחות של האוכל שלכם, והקשבה למנגנוני הרעב והשובע של הגוף. תרגול זה יכול לעזור לכם לפתח מערכת יחסים בריאה יותר עם אוכל, למנוע אכילת יתר ולשפר את ההנאה מארוחות.
אכילה בהיסח הדעת, רק לעיסה ובליעה, היא מנהג נפוץ. עם זאת, אכילה צריכה להיות חוויה משמחת, המחייבת את מלוא תשומת הלב שלנו. אכילה מודעת יכולה להגביר את ההנאה המופקת מארוחות, להבטיח שאתם לא רק בולעים חומרים מזינים, אלא גם מתענגים על החוויה. בפעם הבאה שאתם מתיישבים לארוחה, בצעו את השלבים הבאים:
• הפסקה לפני האכילה – בהתרוצצות המתמדת שלנו ממשימה אחת לאחרת, חשוב לקחת רגע לנשום ולהכין את עצמנו לפעולת האכילה. התיישבו בנוחות, קחו 8-10 נשימות איטיות ואז המשיכו לשלב הבא.
• התכווננו לגופכם – לאחר הנשימות, התמקדו בתחושות הפיזיות שלכם, במיוחד בתחושות הרעב בבטן. העריכו את רמת הרעב שלכם בסולם מ-1-10. נסו להבין את שורש הרעב שלכם; האם זו ריקנות פיזית? או אולי שעמום? התמקדו בהקשבה לאותות הגוף שלכם במקום להיזכר מתי אכלתם לאחרונה.
• אכלו בתגובה לרמת הרעב שלכם – עכשיו. כשאתם יותר ממוקדים בתחושות הגוף וברמות הרעב שלכם, אתם יכולים לקבל החלטות מושכלות יותר לגבי מה וכמה לאכול.
• אכלו בנחת – אל תמהרו לסיים את הארוחה. במקום זאת, קחו את הזמן, אכלו לאט וקחו נשימות עמוקות בין כל ביס.
• אם זה לא מהנה, אל תכריחו את עצמכם – קח את שלושת הביסים הראשונים שלכם בתשומת לב, תתענגו על הטעם והמרקם. חשבו על ההנאה שמקורה באוכל שלכם. אם אתם מגלים שאתם לא ממש נהנים מזה, אתם מוזמנים להפסיק לאכול. אתם עשויים לגלות שאפילו ממתקים מסוימים מאבדים את המשיכה שלהם כאשר הם נצרכים בתשומת לב.

הפסקה מודעת – אימון מחדש של המוח. מומחים מאמינים שרוב הפעולות היומיומיות שלנו המתרחשות על “טייס אוטומטי”, מונעות על ידי “המוח המהיר”. מסלולים עצביים במוחנו, מנהלים את ההרגלים שלנו בצורה כה יעילה עד ששינוי התנהגות או שחרור מהרגלים ישנים, כמו עישון, יכולים להיות מאתגרים. מיינדפולנס, לעומת זאת, מאטה את התודעה, מאפשרת לנו לקחת שליטה ולא להיות נשלטים על ידי המוח, ובכך מפעילה את “המוח האיטי”. ככל שאנו מתרגלים זאת יותר, כך תחושת השליטה שלנו במוח מתחזקת, ונוצרים הרגלים חדשים. עם זאת, ישנה בעיה קלה. בעוד ש”המוח האיטי” מועיל לנו, ה”מוח המהיר” ממשיך לפתות אותנו בקיצורי הדרך שלו. לפיכך, עלינו להזכיר לעצמנו באופן עקבי את השליטה שלנו בו, על ידי ביצוע הפעולות הבאות מדי יום:
• צרו סביבה נוחה – אם אחת המטרות שלכם היא לעשות יותר מתיחות במהלך היום במקום להתרווח על הספה ולצפות בטלוויזיה, הניחו מזרן יוגה בצורה בולטת בסלון שלכם. תזכורת ויזואלית זו יכולה להניע אותכם לפעולה.
• צרו שינויים בהנעה לפעולה – הטיפ הקודם עשוי לעבוד במשך שבוע, אבל ה”מוח המהיר” שלך עשוי להוביל אותך בסופו של דבר בחזרה להרגלים ישנים. לכן, חשוב לחדש את הרמזים שמניעים אותך לפעולה מודעת. במקום מזרן היוגה, אולי תתלו פתק על מסך הטלוויזיה שבו כתוב “10 דקות של מתיחות”.
• פתחו דפוסי פעולה חדשים – צרו לעצמכם מנטרות “אם-אז”. לדוגמה, אם אתם רוצים להגיע הביתה רגועים ומחייכים אחרי העבודה, חזרו על המשפט “אם אני רואה את דלת הכניסה שלי, אז חייך”. או אם שיחות טלפון מעוררות לחץ, הזכירו לעצמכם, “אם מגיעה שיחת טלפון, אז נשימות עמוקות.” פעולות מכוונות כאלה יכולות לעזור לשפר את המודעות העצמית שלכם ולעורר את “המוח האיטי”.

שינה מודעת – ללילה רגוע
ככל שהחיים שלנו הופכים עמוסים יותר ויותר והחוויות שלנו מתרבות, כך קשה יותר להירדם בלילה. מחשבות פולשות למוח שלנו ומשאירות אותנו חסרי שקט, אבל מיינדפולנס ומודעת קשובה יכולה להיות תרופה יעילה, המסייעת למעבר מהיר וחלק יותר לשינה בריאה. התרגול של הרדמות קשובה ומודעת, הנעזרת לעתים קרובות באמצעות דמיון מודרך בזמן שאנו נרדמים, הוכחה מחקרית כמועילה כמעט לכל אחד.

הליכה מודעת: הליכה מודעת היא סוג של מדיטציה הכוללת את מלוא תשומת הלב שלכם לפעולה הפיזית של הליכה. תוך כדי הליכה, התמקדו בתחושות בכפות הרגליים, הרגליים והגוף בזמן שאתם עושים כל צעד. תרגול זה יכול לעזור לכם לפתח תחושה גדולה יותר של נוכחות ומודעות בפעילויות היומיומיות.

יוגה ומיינדפולנס: יוגה היא תרגול גוף-נפש המשלב תנוחות גופניות, שליטה בנשימה ומדיטציה כדי לקדם הרפיה, גמישות ובהירות מנטלית. על ידי שילוב מיינדפולנס בתרגול היוגה שלכם, אתם יכולים להעמיק את המודעות העצמית ולטפח איזון רגשי גדול יותר .

שיטות מיינדפולנס יומיות: שילוב מיינדפולנס בחיי היומיום יכול להיות פשוט. לקחת כמה רגעים בכל יום כדי לעצור, לנשום ולבדוק את עצמכם. הקדישו זמן מדי יום לתרגול טכניקות מיינדפולנס, או שלבו אותן בפעילויות היומיות כמו צחצוח שיניים, מקלחת או אפילו במהלך הנסיעה. על ידי שילוב טכניקות מיינדפולנס אלו בחיי היומיום, אתם יכולים לפתח אורח חיים מודע ומאוזן יותר המקדם מודעות עצמית רבה יותר, חוסן רגשי ורווחה כללית. זכרו, מיינדפולנס היא מיומנות שלוקחת זמן ותרגול, היו סבלניים עם עצמכם בזמן שאתם חוקרים את הטכניקות הללו ומוצאים את אלו שמתאימות לכם.

יצירת סביבה מודעת.
טיפוח סביבה מודעת ממלא תפקיד מכריע בשיפור הרווחה הכללית ובטיפוח תחושת שלווה ואיזון בחיי היומיום שלנו. סביבה מודעת היא כזו המעודדת נוכחות, מודעות ושלווה, המאפשרת לנו להיות יותר בהרמוניה עם עצמנו ועם הסביבה שלנו. הנה כמה טיפים ליצירת סביבה מודעת:
• הרחיבו את החלל שלכם: מקום עמוס יכול להוביל למוח עמוס. על ידי פינוי וארגון חללי המגורים והעבודה שלנו, נוכל ליצור סביבה שמקדמת בהירות, מיקוד ורגיעה. בדקו באופן קבוע את החפצים שלכם ושחררו פריטים שכבר אינם משרתים מטרה או מביאים שמחה.
• תיעדוף אלמנטים טבעיים: שלבו אלמנטים מהטבע בחלל שלכם, כמו צמחים, אור טבעי וצלילי טבע מרגיעים. אלמנטים אלה יכולים לעזור להפחית מתח, להגביר את מצב הרוח הטוב וליצור אווירה מרגיעה יותר.
• קבעו אזורים ייעודיים לתרגול מיינדפולנס: צרו אזורים ייעודיים בבית או בסביבת העבודה שלכם לפעילויות כגון מדיטציה, יוגה או נשימה מודעת. זה יכול לעזור לחזק את ההרגל לעסוק בתרגולי מיינדפולנס באופן קבוע.
• השתמשו בצבעים ובמרקמים מרגיעים: בחרו בצבעים מרגיעים, כמו כחולים רכים, ירוקים או גווני אדמה, ובחרו בטקסטורות המעוררות תחושת נוחות ונינוחות. זה יכול לעזור ליצור אווירה מרגיעה בסביבה שלכם.
• צמצמו את הסחות הדעת: צמצם את החשיפה להסחות דעת מיותרות, כגון רעש מוגזם או עומס ויזואלי. זה יכול לעזור לכם לשמור על מיקוד ונוכחות לאורך היום.
• טפחו טקסים מודעים: קבעו טקסים יומיומיים המקדמים תשומת לב, כגון הדלקת נר, הנאה מכוס תה או נטילת כמה רגעים לנשימה עמוקה. שגרות אלו יכולות לעזור לעגן את היום בתשומת לב ובכוונה.
על ידי יצירת סביבה מודעת, אנו יכולים לתמוך ברווחה הנפשית והרגשית מה שמקל על העיסוק בתרגולי מיינדפולנס ולשמור על תחושת איזון והרמוניה בחיינו.

לסיכום

במדריך הזה סקרנו את העקרונות והפרקטיקות של מיינדפולנס ובריאות הוליסטית. על ידי הבנת מרכיבי המפתח של מיינדפולנס ושילוב טכניקות שונות בחיי היומיום, נוכל לטפח מודעות עצמית, קבלה וחמלה. בנוסף, אימוץ גישה הוליסטית לבריאות, המתחשבת בחיבור ההדדיות של בריאותנו הנפשית, הרגשית והפיזית, מאפשרת לנו לטפח חיים מאוזנים ומספקים יותר. יצירת סביבה מודעת וביסוס שיגרות בריאות יתמכו עוד במסע שלנו לעבר שלווה פנימית ורווחה.
כשאתם ממשיכים בדרככם לקראת חיים מודעים, זכרו שזו מחויבות לכל החיים, כזו שדורשת סבלנות, התמדה וחמלה עצמית. אמצו כל רגע כהזדמנות לצמיחה, למידה וגילוי עצמי. על ידי טיפוח הנפש, הגוף והנשמה, תגלו שהיתרונות חורגים הרבה מעבר לגבולות של כרית המדיטציה או מזרן היוגה ומחלחלים לכל היבט בחייכם. יהי רצון שהמדריך הזה ישמש משאב והשראה יקר ערך כשאתם יוצאים למסע שלכם לקראת קיום מודע, מאוזן ומספק יותר.

רוצים ללמוד כיצד צמח האשווגנדה המדהים מהודו יכול לעזור לכם להשיג רוגע ושלווה מתמשכים ?

שלווה

שלווה ורוגע עם שורש האשווגנדה

כיצד צמח אשווגנדה יכול להוביל לתחושת שלווה, רוגע ומיקוד מוגברת. צמח האשווגנדה ההודי משמש באופן מסורתי לתמיכה באיברים ומערכות הקשורות לקשב ומיקוד, כמו תפקוד מוח

קרא עוד »
אתם מוזמנים לשאול אותי כל שאלה שעולה לכם מקריאת הבלוג הזה.
ואתם כמובן גם מוזמנים להגיב ולשתף את הבלוג כאן בהמשך העמוד. 
מאחלת לכם בריאות מלאה !!!
שיר לויתן
שיר לויתן
נטורופתית והרבליסטית קלינית

כאן תוכלו לרכוש הביתה את כמוסות התמצית הטבעונית והאורגנית של האשווגנדה KMS - 66 של אלכימיסט, עם ריכוז גבוה של החומר הפעיל - Vitanoloids 5%, במחירי הנחה מיוחדים - מארז יחיד, מארז זוגי ומארז שלישייה:

רוצים להישאר מעודכנים בטרנדים ובטיפים האחרונים בתחום הבריאות הטבעית ?

אם כן, אז אנחנו באלכימיסט כאן בשבילכם

  • בניוזלטר שלנו, שנשלח פעם בשבוע לכל רשימת התפוצה שלנו, תקבלו את כל ההדרכות המתפרסמות בבלוג הבריאות הטבעית של אלכימיסט.
  • הצוות שלנו הינו בעל ידע רב ויש לו את המשאבים לתשובות לשאלות הקשורות לבריאות שלכם.
  • אנחנו נבצע עבורכם את החיפוש והמחקר. ואתם תישארו בעניינים, עם כל הטרנדים הכי עדכניים בבריאות ובאורח חיים בריא. תקבלו גישה לשפע של מידע על שיטות בריאות טבעיות, כולל טיפים ועצות מומחים.
  • תקבלו גם את כל המידע העדכני, על הפורמולות הטבעיות האחרונות, לשילוב בשגרת הבריאות היומיומית שלכם.
  • וזה לא הכל ! תקבלו גם הצעות בלעדיות, הנחות ומבצעים על המוצרים והשירותים שלנו.

 אל תחכו להתחיל את המסע שלכם לעבר בריאות מיטבית. הירשמו עכשיו ותנו לניוזלטר שלנו להיות המדריך שלכם לחיים בריאים ומאושרים יותר:

    אישור דיוור: מאשר לקבל דיוור ועידכונים במייל ובוואטסאפ

    פוסטים נוספים על האשווגנדה:

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    פוסטים אחרונים

    למען הסר ספק, כלל התכנים באתר, לרבות המידע על המוצרים, ניתנים כסקירה כללית בלבד של גישות נטורופתיות נפוצות והם אינם מהווים תוכן רפואי, התווייתי או המלצה רפואית או תזונתית קלינית מוסמכת. כמו כן, המידע באתר אינו מיועד להנחות את הציבור או לשמש לגביו כהמלצה, הוראה או עצה לשימוש, לשינוי או להורדה של תרופה כלשהי ואין בו תחליף לייעוץ רפואי או תזונתי-קליני פרטני או אחר. נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות והנוטלים תרופות מרשם – יש להיוועץ ברופא לפני השימוש בתוספי תזונה.

     

    0
      0
      העגלה שלך
      העגלה שלך ריקהחזור לחנות
        Calculate Shipping
        Apply Coupon
        Available Coupons
        15% Get 15% off הנחה 15%
        20 Get 20% off
        30 Get 30 off הרשמה לניוז לטר וקבלת קופון 30 ש"ח.
        adi-amazonails Get 20% off
        adi-amazonbeauty Get 20% off
        adi-amazongel Get 20% off
        adi-amazonspray Get 10% off
        adi-ashwagandha Get 20% off
        adi-astaxanthin Get 25% off
        adi-cleanzon Get 20% off
        adi-cordyceps Get 25% off
        adi-curcumin Get 20% off
        adi-diamazon Get 20% off
        adi-gimnema Get 20% off
        adi-green Get 20% off
        adi-guarana Get 20% off
        adi-kaldid Get 25% off
        adi-macacaps Get 20% off
        adi-macadona Get 20% off
        adi-macadrops Get 20% off