אמא עובדת – איך תוכלי להפחית את השפעת הלחצים בבית, בעבודה ומהילדים ולהגיע לשלווה ורוגע מתמשכים.

כדי לתמוך במסע שלך לקראת אורח חיים רגוע, בריא ומאוזן יותר, אנחנו רוצים לתת לך, ללא כל עלות, גם את המדריך שלנו – מיינדפולנס ובריאות הוליסטית – לטפח את השלווה הפנימית שלך.
במדריך מקיף זו תמצאי הדרכה מותאמת, כלים מעשיים וטכניקות מבוססות כדי לעזור לך לנהל ביעילות מתח ולקדם רוגע ורווחה. לחצי כאן על תמונה למטה ועשי את הצעד הראשון לחיים רגועים יותר:

המדריך למיינדפולנס ובריאות הוליסטית – לטפח את השלווה הפנימית שלך.

אנו שמחים שבחרת לעשות את הצעד הראשון לקראת חיים מודעים יותר, בעזרת “המדריך למיינפולנס ובריאות הוליסטית”.אנו גם מאמינים שתקבלו מהמדריך הזה את השראה הנכונה, למסע החשוב שלכם לשלווה מרגיעה ולאימוץ

קרא עוד »

כנטורופתית מומחית לבריאות טבעית, אני מרבה לדון בהשפעה של גורמי לחץ שונים על הבריאות והרווחה הכללית. אם את אמא עובדת עם ילדים קטנים או גדולים יותר, אז כנראה שאת דוגמה מצוינת לאישה המודרנית שמתמודדת מדי יום עם לחץ. כשאת מלהטת בעבודה במשרה מלאה עם טיפול בילדים ומטלות משק הבית, את בטח מרגישה לעתים קרובות לחץ מהאחריות היומיומית שלך ומתקשה למצוא זמן לעצמך. במאמר זה, אבדוק איתך כיצד מתח יומיומי יכול להשפיע עליך ואתן לך טיפים מעשיים, כולל שימוש בצמח האשווגנדה, כדי לנהל את החלץ והמתח בצורה יעילה ולשפר את הרגשתך. 

השפעת הלחץ היומיומי.
גורמי לחץ יומיומיים יכולים לגבות מחיר מהבריאות הפיזית והנפשית שלנו. חוסר זמן לטיפול עצמי, ג’אגלינג מתמיד בין אחריות ודרישות העבודה והמשפחה שלנו עלולים להוביל למתח כרוני. זה יכול להתבטא כהפרעות שינה, עצבנות, חרדה, או אפילו תסמינים גופניים כמו כאבי ראש או בעיות עיכול. אם הם לא מנוהלים כראוי, מתח כרוני יכול להוביל גם לבעיות בריאותיות חמורות יותר, כמו מחלות לב או דיכאון.

ניהול הלחץ: טיפים מעשיים
ניהול זמן: את יכולה להפיק תועלת מאסטרטגיות ניהול זמן יעילות. זה יכול לכלול הצבת גבולות ברורים בין זמן העבודה והמשפחה, האצלת משימות במידת האפשר ותיעדוף משימות על סמך חשיבותן ודחיפותן.
טיפול עצמי: למרות לוח הזמנים העמוס שלך, זה חיוני שתקדישי זמן לעצמך. זה יכול להיות פשוט כמו אמבטיה מרגיעה, הליכה קצרה או כוס קפה שקטה בבוקר.
פעילות גופנית: פעילות גופנית סדירה הוכחה כמפחיתה את רמות הלחץ. אפילו הליכה יומית קצרה יכולה להיות בעלת יתרונות משמעותיים.
אכילה בריאה: תזונה מאוזנת יכולה להגביר את רמות האנרגיה שלך, לשפר את מצב הרוח שלך ולעזור לך להתמודד טוב יותר עם לחץ.
מיינדפולנס: טכניקות כמו נשימות עמוקות, יוגה או מדיטציה יכולות לעזור לך להירגע, להתמקד ולנהל מתח ביעילות.
תמיכה חברתית: חיבור עם חברים או משפחה, או אפילו הצטרפות לקבוצת תמיכה לאמהות עובדות, יכול לספק תמיכה רגשית ועצות מעשיות.
אשווגנדה: צמח הודי זה משמש במשך מאות שנים ברפואה האיורוודית להרגעה והפחתת השפעת הלחצים והמתחים. את עשויה לגלות שנטילת אשווגנדה כתוסף, תעזור לך לנהל את רמות הלחץ שלך בצורה יעילה יותר.

סיכום
לחץ יומיומי יכול להיות אתגר לאמהות עובדות כמוך. לכן, אסטרטגיות יעילות לניהול מתח ותוספי תזונה כמו צמח האשווגנדה, יכולים לעזור ולאזן בהצלחה בין עבודה, משפחה ורווחה אישית. על ידי מתן עדיפות לטיפול עצמי, ניהול הזמן שלך ביעילות וחיפוש תמיכה בעת הצורך, תוכלי לנווט את חייך העמוסים עם פחות מתח ויותר שמחה. זכרי, בעוד שהלחץ הוא חלק מהחיים, הוא לא חייב לשלוט בך. צעדים קטנים ועקביים לקראת ניהול מתח יכולים להוביל לשיפורים משמעותיים בבריאות וברווחה הכללית שלך.

כדי לתמוך עוד יותר במסע שלך לקראת אורח חיים בריא ומאוזן יותר, אנחנו רוצים לתת לך, ללא כל עלות, גם את המדריך שלנו – מיינדפולנס ובריאות הוליסטית – לטפח את השלווה הפנימית שלך.
במדריך מקיף זו תמצאי הדרכה מותאמת, כלים מעשיים וטכניקות מבוססות כדי לעזור לך לנהל ביעילות מתח ולקדם רוגע ורווחה. לחצי כאן על תמונה למטה ועשי את הצעד הראשון לחיים רגועים יותר:

המדריך למיינדפולנס ובריאות הוליסטית – לטפח את השלווה הפנימית שלך.

אנו שמחים שבחרת לעשות את הצעד הראשון לקראת חיים מודעים יותר, בעזרת “המדריך למיינפולנס ובריאות הוליסטית”.אנו גם מאמינים שתקבלו מהמדריך הזה את השראה הנכונה, למסע החשוב שלכם לשלווה מרגיעה ולאימוץ

קרא עוד »
אתם מוזמנים לשאול אותי כל שאלה שעולה לכם מקריאת הבלוג הזה.
ואתם כמובן גם מוזמנים להגיב ולשתף את הבלוג כאן בהמשך העמוד. 
מאחלת לכם בריאות מלאה !!!
שיר לויתן
שיר לויתן
נטורופתית והרבליסטית קלינית

כאן תוכלו לרכוש הביתה את כמוסות התמצית הטבעונית והאורגנית של האשווגנדה KMS - 66 של אלכימיסט, עם ריכוז גבוה של החומר הפעיל - Vitanoloids 5%, במחירי הנחה מיוחדים - מארז יחיד, מארז זוגי ומארז שלישייה:

רוצים להישאר מעודכנים בטרנדים ובטיפים האחרונים בתחום הבריאות הטבעית ?

אם כן, אז אנחנו באלכימיסט כאן בשבילכם

  • בניוזלטר שלנו, שנשלח פעם בשבוע לכל רשימת התפוצה שלנו, תקבלו את כל ההדרכות המתפרסמות בבלוג הבריאות הטבעית של אלכימיסט.
  • הצוות שלנו הינו בעל ידע רב ויש לו את המשאבים לתשובות לשאלות הקשורות לבריאות שלכם.
  • אנחנו נבצע עבורכם את החיפוש והמחקר. ואתם תישארו בעניינים, עם כל הטרנדים הכי עדכניים בבריאות ובאורח חיים בריא. תקבלו גישה לשפע של מידע על שיטות בריאות טבעיות, כולל טיפים ועצות מומחים.
  • תקבלו גם את כל המידע העדכני, על הפורמולות הטבעיות האחרונות, לשילוב בשגרת הבריאות היומיומית שלכם.
  • וזה לא הכל ! תקבלו גם הצעות בלעדיות, הנחות ומבצעים על המוצרים והשירותים שלנו.

 אל תחכו להתחיל את המסע שלכם לעבר בריאות מיטבית. הירשמו עכשיו ותנו לניוזלטר שלנו להיות המדריך שלכם לחיים בריאים ומאושרים יותר:

    אישור דיוור: מאשר לקבל דיוור ועידכונים במייל ובוואטסאפ

    פוסטים נוספים על האשווגנדה:

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    פוסטים אחרונים

    למען הסר ספק, כלל התכנים באתר, לרבות המידע על המוצרים, ניתנים כסקירה כללית בלבד של גישות נטורופתיות נפוצות והם אינם מהווים תוכן רפואי, התווייתי או המלצה רפואית או תזונתית קלינית מוסמכת. כמו כן, המידע באתר אינו מיועד להנחות את הציבור או לשמש לגביו כהמלצה, הוראה או עצה לשימוש, לשינוי או להורדה של תרופה כלשהי ואין בו תחליף לייעוץ רפואי או תזונתי-קליני פרטני או אחר. נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות והנוטלים תרופות מרשם – יש להיוועץ ברופא לפני השימוש בתוספי תזונה.

     

    0
      0
      העגלה שלך
      העגלה שלך ריקהחזור לחנות
        Calculate Shipping
        Apply Coupon
        Available Coupons
        15% Get 15% off הנחה 15%
        20 Get 20% off
        30 Get 30 off הרשמה לניוז לטר וקבלת קופון 30 ש"ח.
        adi-amazonails Get 20% off
        adi-amazonbeauty Get 20% off
        adi-amazongel Get 20% off
        adi-amazonspray Get 10% off
        adi-ashwagandha Get 20% off
        adi-astaxanthin Get 25% off
        adi-cleanzon Get 20% off
        adi-cordyceps Get 25% off
        adi-curcumin Get 20% off
        adi-diamazon Get 20% off
        adi-gimnema Get 20% off
        adi-green Get 20% off
        adi-guarana Get 20% off
        adi-kaldid Get 25% off
        adi-macacaps Get 20% off
        adi-macadona Get 20% off
        adi-macadrops Get 20% off