המלווה הצמודה שלך

רוצה לעשות ריסטרט בריא, באורח החיים שלך ?

יש מצב שעם כל המטלות והלחצים בבית ובעבודה, את לא מצליחה לפנות לעצמך את הזמן, לעשות סדר וליצור לעצמך אורח חיים בריא ומאוזן.

עד עכשיו השקעת בקריירה, דאגת וטיפלת באהבה במשפחה ובילדים שלך. 

ועכשיו, בשלב הזה של החיים, הגיע הזמן לדאוג גם לעצמך.

בשביל זה אני כאן בשבילך !

הליווי האישי שלך – אני הולכת ללוות אותך באופן צמוד וממוקד, במשך 6 שבועות, שבמהלכם את הולכת ללמוד, ליישם ולהשיג לעצמך, את כל הדברים החשובים האלה:

  • תקבלי כלים להרגלי אכילה נכונים, בריאים ומאוזנים.
  • תעברי תהליך מהנה, מאוזן ובריא - ללא תשוקה למתוקים וללא התקפי רעב.
  • תשיגי כושר גופני טוב יותר, לבריאות טובה יותר.
  • תרגישי אנרגטית, קלילה ובריאה.
  • תשפרי את חילוף החומרים בגוף שלך, שיביא גם לירידה במשקל לאורך זמן.

נעים להכיר

שמי שיר לויתן, אני נטורופטית והרבליסטית קלינית. במהלך העשור האחרון, צברתי ידע ונסיון מקצועי מיוחד בתחום ההתמחות שלי, שבו אני מלווה ותומכת, באופן אישי ומדוייק נשים, לשינוי לאורח חיים בריא ומאוזן, בתהליך הכי נגיש והכי נוח.

את זה את ואני יכולות לעשות ביחד, בטלפון, בוואטס אפ ובקבוצה פרטית ואישית בפייסבוק. אני הולכת אתן לך את הידע והכלים הייחודיים אותם פיתחתי בהתמחותי, לחיות ולאכול בריא ולשלב אותם בסדר היום שלך באופן הנוח ביותר.

אני כאן בשבילך 24/7 שבהם תוכלי לדבר, לשאול, לעדכן ולהתייעץ איתי, בכל מה שעובר עליך במהלך הליווי שלך.

במידה ותיתקלי בכל קושי במהלך הליווי, נבדוק ביחד את הסיבות לכך ונבצע שינויים, על פי הצרכים וקצב ההתקדמות שלך, כדי שתוכלי להמשיך בהצלחה להשגת המטרות שלך.

אם את רוצה לעשות את הצעד הזה ביחד איתי, אני מזמינה אותך לשיחה של כ – 20 דקות ובה נכיר אחת את השנייה, ונבדוק ביחד האם אוכל ללוות אותך, באופן אישי, בשינוי אורח החיים שלך. מחכה לשיחה איתך...

אני רוצה לשתף אותך בחוויה הייחודית שעבדה על לאה, שליוויתי אותה בתהליך הליווי ליצירת אורח חיים בריא ומאוזן.

ישבתי עם לאה, אחת המשתתפות מעוררות ההשראה ביותר, אותה ליוויתי בתהליך.
לאה השתתפה בליווי ליצירת השינוי לאורח החיים הבריא וכמעט מבלי להתכוון, ירדה כמעט 5 קילו עם יכולת מרשימה לשמור על ההישג הזה, כבר חודשים רבים.

למה אני מתכוונת 'כמעט מבלי להתכוון'? הרי כל אחת הניגשת לתוכניות כאלה, רוצה לרדת במשקל – לא?
כן.
ולא.

בואו תראו למה אני מתכוונת.

לאה, ספרי לנו על עצמך.

"אני לאה, בת 46 ואפשר להגדיר אותי בתור אדם שמתאמן הרבה ושונא דיאטות" מחייכת לאה.  
"תמיד הייתי רזה, מקלון. וככזו, לא הייתי מתחשבנת יותר מדי עם שוקולדים ומאכלים מתוקים. תמיד אמרו לי, יום אחד זה יתנקם בך, וכך באמת היה".

למה את מתכוונת?

"צברתי קילוגרמים מיותרים. לא הרבה ולא דרמטי – אבל בכל זאת.
מה שהפריע לי יותר מהמשקל העודף, זו ההרגשה. פשוט הרגשתי שאני לא אוכלת נכון. יותר מזה, לא היה לי מושג גם איך להתחיל לאכול נכון.

אז שנים של חוסר תשומת לב והרגלים לא טובים הוסיפו לי קילוגרמים מיותרים למשקל, אבל ההרגשה הלא טובה הזו שקלה והכבידה הרבה יותר."

האם השתתפת פעם בדיאטות?

"אף פעם לא. לי, אסור להרגיש רעבה. אני מאד סובלת מזה. אני מוכנה 'לישון בחדר הכושר' רק לא לעשות דיאטה."

אז מה השתנה?

"מה שהשתנה זה הקשר שיצרתי איתך.
הייתי קונה ממך באופן קבוע תוספים לחיזוק מערכת החיסון והעיכול, ואז יום אחד נתקלתי בתוכנית שלך בפייסבוק.
הרגשתי שאולי כאן יש משהו בשבילי. משהו שיכול לעזור לי לשלוט בדחף למתוק, בחוסר השליטה.

ככל שהעמקתי במפרט של התוכנית ככה השתכנעתי שהתוכנית הזו היא בול בשבילי: המטרה הראשונה היא ליצור הרגלים לחיים מאוזנים, ואם על הדרך יורדים במשקל, מה שכמעט תמיד קורה, זה בונוס".

איך מתחילים?

אחרי שנרשמתי, שלחת לי רשימת מכולת – קניות. ראיתי אותה ונהיה לי חושך בעיניים.
מיד רציתי לבטל הכול.

למה? מה ראית ברשימה?

כל מיני דברים שבחיים לא הכנתי ולא אכלתי: כוסמין, קינואה, קמח כזה וקמח אחר.

רגע אחרי נרגעתי, ואמרתי – אין לי מה להפסיד.

בהמשך, שלחת לי מתכונים, ובכך קיבלתי למעשה שיטות הכנה ושימוש של מאכלים שונים.
ואז, לאט לאט בניתי את ההרגלים.
החלפתי את הכוס של האורז בכוס של כוסמת, עם המון אופציות אחרות אותן נתת לי באופן קבוע.
מעבר להכול, הליווי שלך הרגיע אותי, בעיקר הגישה הסלחנית: אם את לא אוהבת קינואה, לא קרה שום דבר. אפשר לחזור לאורז בסמטי, אפשר לגוון עם ירקות, אפשר להחליף ולהתגמש."

ספרי על אתגר אחד בתהליך

"התקופה הראשונית של התהליך היא תקופת הניקוי: 3 ימים או מעט יותר שבמהלכם לוקחים לגוף פחות או יותר את כל מה שהוא רגיל ואוהב. בתקופה הזו רצתי לסופר על בסיס קבוע בניסיון נואש למצוא חלופות.
אין ביצים, אין עוף – ממה אני אמורה בעצם לשבוע?

ואז גילית לי כל מיני טריקים, כמו למשל חביתת העדשים, חביתה גאונית שמלווה אותי לאורך כל היום, טעימה ומשביעה ומתאימה בול למשברים של אמצע היום."

ואז, מה קרה?

התחלתי לרדת.
קילו, ואז עוד קילו.
ואז פתאום, שמתי לב שאני כבר 5 קילו פחות,
ואפילו כשכמה שבועות לתוך התהליך פתאום נתקעתי, הליווי שלך והתמיכה היומיומית הצליחו להוציא אותי מהמשבר ולכוון אותי שוב אל המטרה."

ספרי לנו על שגרת יומך נכון להיום

"אני מתחילה את היום עם חביתית עדשים, איתה אני שותה שייק בננה עם תפוח, פירות יער, אגוזים ושקדים על בסיס מים, ולזה אני מוסיפה את ה'גרין אמזון'.
בהמשך, אני אוכלת חטיף אנרגיה המבוסס על תמרים וקוקוס ללא סוכר מעובד או חומרים משמרים.

לקראת הערב, אני אוכלת בננה והולכת למכון הכושר. כל יום.
כשאני חוזרת, אני אוכלת סלט ו-2 ביצים וזהו. ואם אני רעבה אני אוכלת אבטיח."

נשמע מנצח.

"אני בהחלט מקווה להחזיק מעמד. בינתיים, אני כבר חודשים אחרי התהליך. אני מקווה שהצלחתי להחזיק מעמד בפרק זמן משמעותי מספיק, כדי לאמץ לעצמי הרגלים חדשים".

מה את מרגישה עכשיו? משהו השתנה?

"נעלמו לי נפילות האנרגיה, העייפות של אחר הצהריים הזו פשוט נעלמה. אם בכל זאת התופעה הזו מתרחשת, העוצמה הרבה יותר נמוכה. כנראה שזה היעדר הסוכר.

אם תשאלי אותי על רגע אחד שאני גאה בו במיוחד, אספר לך: קניתי קרואסונים הביתה. שמתי אותם על השולחן.
אני הסתכלתי עליהם, והם הסתכלו עלי ומפה לשם, הם מצאו את דרכם לפח".

מה היית רוצה להגיד לכל מי שרוצה לרדת במשקל?

"קודם כל – לא להתחיל בתוכנית כזו במטרה רק לרדת במשקל. יש משהו הרבה יותר חשוב מזה, שזה לשנות את אורח החיים ולאמץ הרגלים משני חיים.
על הדרך, אם מרזים 4 קילוגרמים, 5 או יותר – זה מעולה, משום שהם קילוגרמים מיותרים שנוצרו בגלל הרגלים לא טובים ולא נכונים."

זה מה שעבר על לאה בליווי שלי, ששינתה את אורח החיים שלה לאורח חיים בריא ומאוזן, הורידה את התשוקה למתוקים ופחמימות, זכתה במשקל נמוך יותר ומאוזן ובאנרגיות לאורך כל היום.

אם את רוצה לעשות את הצעד הזה ביחד איתי, אני מזמינה אותך לשיחה של כ – 20 דקות ובה נכיר אחת את השנייה, ונבדוק ביחד האם אוכל ללוות אותך, באופן אישי, בשינוי אורח החיים שלך. מחכה לשיחה איתך...