שלום אורח/ת, התחבר/י

לחץ

16 דרכים פשוטות להפגת לחץ וחרדה

1. פעילות גופנית.
פעילות גופנית סדירה יכולה לעזור בהורדת מתח וחרדה על ידי שחרור אנדורפינים ושיפור השינה והדימוי העצמי שלך.
2. תוספי תזונה.
תוספים מסוימים יכולים להפחית מתח וחרדה, כולל אשווגנדה, חומצות שומן אומגה 3, תה ירוק ולימון.
3. הדליקו נר.
ארומתרפיה יכולה לעזור בהורדת חרדות ומתחים. הדליקו נר או השתמשו בשמנים אתרים כדי להפיק תועלת מניחוחות מרגיעים.
4. הקטינו את צריכת הקפאין.
כמויות גבוהות של קפאין יכולות להגביר את המתח והחרדה. עם זאת, הרגישות של אנשים לקפאין יכולה להשתנות מאוד.
5. תרשמו את זה.
ניהול יומן יכול לעזור בהפגת מתחים וחרדות, במיוחד אם אתה מתמקד בחיובי.
6. לעסו מסטיק.
על פי מספר מחקרים, מסטיק עשוי לעזור לך להירגע. זה עשוי גם לקדם רווחה ולהפחית לחץ.
7. תבלו זמן עם חברים ובני משפחה.
קיום קשרים חברתיים חזקים עשוי לעזור לך לעבור תקופות לחוצות ולהוריד את הסיכון לחרדה.
8. צחקו.
מצא את ההומור בחיי היומיום, בילוי עם חברים מצחיקים או צפיה בתוכנית קומית יסייעו בהפגת מתחים.
9. למדו להגיד לא !
נסה לא לקחת על עצמך יותר ממה שאתה יכול להתמודד. להגיד לא זו דרך אחת לשלוט על גורמי הלחץ שלך.
10. למדו להימנע מדחיינות.
תן עדיפות למה שצריך לעשות ופנה לזה זמן. התמקדות ברשימת המטלות שלך יכולה לסייע בהדחת לחץ הקשור לדחיינות.
11. השתתפו בשיעור יוגה.
יוגה נמצאת בשימוש נרחב להפחתת מתח. זה עשוי לעזור להוריד את רמות הורמון הלחץ ולחץ הדם.
12. תרגלו תשומת לב mindfulness.
שיטות מיינדפולנס יכולות לעזור בהורדת תסמינים של חרדה ודיכאון.
13. חבקו.
מגע חיובי מחיבוק, נשיקות ומין עשוי לסייע בהורדת מתח על ידי שחרור אוקסיטוצין והורדת לחץ הדם.
14. האזינו למוזיקה מרגיעה.
האזנה למוזיקה שאוהבים יכולה להיות דרך טובה להפגת לחץ.
15. נשמו עמוק.
נשימה עמוקה מפעילה את תגובת הרגיעה. שיטות מרובות יכולות לעזור לך ללמוד כיצד לנשום עמוק.
16. תבלו זמן עם חיית המחמד שלכם.
בילוי עם חיית המחמד שלך הוא דרך מרגיעה ומהנה להפחתת לחץ.

בשורה התחתונה
על אף שמתח וחרדה עשויים להתעורר במקום העבודה ובחיים האישיים שלך, ישנן דרכים פשוטות רבות להפחתת הלחץ שאתה מרגיש.
טיפים אלה כוללים לעיתים קרובות הרחקת מוחכם ממקור הלחץ.
פעילות גופנית, מיינדפולנס, מוזיקה ואינטימיות פיזית יכולים לעבוד על מנת להקל על החרדה – והם ישפרו גם את האיזון הכללי בין העבודה לחיים.

שתפו אותנו בתגובות מה דעתכם על הרשימה שפרטנו כאן בדף ועדכנו אותנו אם יש לכם רעיונות נוספים בעניין. 
אתם מוזמנים להיכנס ולקרוא על המוצר שלנו – אשווגנדה תמצית טבעונית, שמאד יכול לעזור לנו במגוון תחומי בריאות ובמיוחד בהשראת רוגע, שלווה והפחתת הסטרס בחיינו.

לקריאה על האשווגנדה, לחץ על התמונה:

רוצים להתייעץ איתנו בוואטס אפ או בצ'ט באתר ?
השאירו פרטים בצ'ט באתר (בתחתית העמוד בצד שמאל) או שלחו הודעת וואטס אפ (כפתור ירוק בצד ימין).

קבלת ייעוץ בריאותי און ליין

למילוי שאלון און ליין, שבו תפרט באילו נושאי בריאות תרצה ייעוץ מותאם משיר לויתן, נטורופתית והרבליסטית קלינית.

בלוג הבריאות של אלכימיסט

כניסה לבלוג שלנו בו תוכלו לקבל מידע וטיפים לשיפור הבריאות ואיכות החיים.

חנות מוצרי אלכימיסט

כניסה לחנות עם כל מוצרי הבריאות הטבעיים במחירים הכי משתלמים.

הרשמה לניוזלטר - לקבלת הבלוגים וחדשות הבריאות למייל

    אישור דיוור: מאשר לקבל את הבלוגים במייל

    המידע בעמוד זה מובא לידיעתכם באופן כללי, אינפורמטיבי ולימודי בלבד, אינו התוויתי או רפואי, ולכן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לייעוץ רפואי אישי או לבדיקה וטיפול רפואיים הולמים. על חולים להתייעץ באופן אישי עם רופא מומחה, המכיר את ההיסטוריה הרפואית על מנת למצוא עבורם ולהמליץ בפניהם, על דרך טיפולית המתאימה למחלתם.
    המידע הכתוב בעמוד זה מסתמך על גישות של הרפואה העממית ואינו מהווה המלצה רפואית מוסמכת, הנחייה, המלצה או עצה לשימוש, שינוי או הורדה של תרופה כלשהי, ואין בו תחליף לייעוץ רפואי. נשים בהיריון, מניקות, ילדים והנוטלים תרופות מרשם – יש להיוועץ ברופא לפני השימוש בתוספי תזונה.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *