10 סיבות שבגללן אנחנו תמיד עייפים (ומה אנחנו יכולים לעשות בקשר לזה)

מתמודדים עם עייפות ? קראו כאן, בבלוג של אלכימיסט צמחי מרפא, על כמה מהסיבות שגורמות לנו להיות עייפים ומה אפשר לעשות עם זה.

1. עייפות צורכים יותר מדי פחמימות ריקות.

צריכת פחמימות ריקות עלולה להוביל לרמות סוכר לא יציבות בדם, מה שעלול לגרום לכם להרגיש עייפים. במקום זאת, בחרו מזונות מלאים המשפיעים באופן מינימלי על רמת הסוכר בדם.

2. חיים באורח חיים בישיבה.
אורח חיים בישיבה מרובה, יכול להוביל לעייפות אצל אנשים בריאים, כמו גם אצל אנשים עם תסמונת עייפות כרונית או בעיות בריאותיות אחרות. להיות פעיל יותר יכול לסייע בהעלאת רמות האנרגיה.

3. לא ישנים שינה איכותית.
שינה לא מספקת או באיכות ירודה היא גורם שכיח לעייפות. לישון מספר שעות שינה ללא הפרעות מאפשרת לגוף ולמוח שלנו להיטען מחדש, ומאפשרת לנו להרגיש אנרגטיים במהלך היום.

4. רגישויות למזון.
אי סבילות למזון עלולה לגרום לנו להרגיש עייפים או לרמות אנרגיה נמוכות. דיאטת אלימינציה (הימנעות ממוצרי מזון החשודים כאלרגנים) עשויה לעזור לקבוע לאילו מאכלים אתה רגיש.

5. אי אכילת מספיק קלוריות.
הגוף שלנו זקוק למספר מינימלי של קלוריות על מנת לבצע פעולות יומיומיות. צריכת מעט מדי קלוריות עלולה לגרום לנו להרגיש עייפים ולהקשות על מיצוי צרכי התזונה שלנו.

6. לישון בזמן הלא נכון.
שינה במהלך היום עלולה לפגוע בקצב הטבעי של גופנו ולהוביל לעייפות. נסו לישון בלילה או להכשיר מחדש את שעון הגוף.

7. לא צורכים מספיק חלבון.
צריכת כמות חלבון מספקת, חשובה לשמירה על חילוף החומרים ולמניעת עייפות. הקפידו על צריכת מקור חלבון טוב בכל ארוחה.

8. התייבשות ואי שתיית מספיק מים.
אפילו התייבשות קלה עשויה להפחית את רמות האנרגיה והערנות. דאגו לשתות מספיק כדי להחליף נוזלים שאבדו במהלך היום.

9. הסתמכות על משקאות אנרגיה.
משקאות אנרגיה מכילים קפאין ומרכיבים אחרים שיכולים לספק דחיפה אנרגטית זמנית, אך לעיתים קרובות הם מובילים לעייפות חוזרת.

10. רמות סטרס גבוהות.
לחץ מוגזם עלול לגרום לעייפות ולהפחית את איכות חיינו. תרגול טכניקות להפחתת לחץ עשוי לעזור בשיפור רמות האנרגיה שלנו.

בשורה התחתונה
ישנם גורמים אפשריים רבים לתחושת עייפות כרונית. חשוב לשלול תחילה מצבים רפואיים, שכן עייפות מלווה לעיתים קרובות במחלות. עם זאת, תחושת עייפות יתר עשויה להיות קשורה למה שאנחנו אוכלים ושותים, כמה פעילות גופנית אנחנו מבצעים או איך אנחנו מצליחים לנהל את הסטרס והמתח בחיינו.
החדשות הטובות הן שביצוע כמה שינויים באורח החיים עשוי מאוד לשפר את רמות האנרגיה ואת איכות החיים הכללית שלנו.

שתפו אותנו בתגובות מה דעתכם על הרשימה שפרטנו כאן בדף ועדכנו אותנו אם יש לכם רעיונות נוספים  בעניין. 

אתם מוזמנים לשאול אותי כל שאלה שעולה לכם מקריאת הבלוג הזה. ואתם כמובן גם מוזמנים להגיב ולשתף את הבלוג כאן בהמשך העמוד. 

מאחלת לך בריאות מלאה !!!
שיר לויתן
שיר לויתן
נטורופתית והרבליסטית קלינית

הרשמה לניוזלטר ולקבוצת הוואטס אפ של אלכימיסט

אנחנו מזמינים אותך להירשם לניוזלטר של אלכימיסט, בו תוכלו לקבל את המידע העדכני ביותר על פתרונות בריאות טבעיים למצבי בריאות רבים, הכוללים מחקרים וטיפים יעילים להשגת בריאות מרבית.
את כל ההדרכות האקסקלוסיביות, שנפרסם בבלוג הבריאות של אלכימיסט, תוכלו לקבל ישירות למייל שלכם או בקבוצת הוואטס אפ – בלוג הבריאות של אלכימיסט, אליה תוכלו להרשם כאן:

להרשמה לקבלת הבלוגים והעדכונים למייל שלכם, הירשמו כאן בטופס:

    אישור דיוור: מאשר לקבל את הבלוגים במייל

    מוצרים מומלצים לבלוג זה

    מוצרים מומלצים
    גרין אמזון
    גרין אמזון
    120
    כלורלה, ספירולינה, עשב חיטה, עשב שיעורה, מורינגה וגוג'י ברי -...
    גוארנה
    גוארנה
    120
    כמוסות תמצית צמח גוארנה - 60 כמוסות
    אנרג'י מאקה כמוסות
    אנרג’י מאקה כמוסות
    149
    תמצית מרוכזת במיוחד של צמח מאקה - 60 כמוסות.

    רוצה לקחת את העניינים בידיים ולקבל ייעוץ בריאותי מקיף, הממוקד בך ?

    אנחנו רוצים להזמין אותך למלא את השאלון המיוחד שהכנו עבורך, בו תוכל לבדוק האם אתה סובל מאחד או יותר מהסימפטומים הבריאותיים הנפוצים, בהתאם לבדיקת הדם שלך. לאחר מילוי ושליחת השאלון, תוכל גם להתייעץ עם הנטורופתית שלנו, שיר לויתן, שתדריך אותך לגבי הדרכים היעילות ביותר להתמודדות טבעית ובריאה עם המצב.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    פוסטים אחרונים

    קורדיספס

    קורדיספס – 9 יתרונות בריאותיים !

    מחקרים על סגולות פטריית קורדיספס. פטריית קורדיספס הייתה מרכיב עיקרי ברפואה ההוליסטית במשך מאות שנים במיוחד בשל תכונותיה האנטי-אייג’ינג העוצמתיות, המקדמות בריאות. בשנים האחרונות, מחקרים על

    קרא עוד »

    למען הסר ספק, כלל התכנים באתר, לרבות המידע על המוצרים, ניתנים כסקירה כללית בלבד של גישות נטורופתיות נפוצות והם אינם מהווים תוכן רפואי, התווייתי או המלצה רפואית או תזונתית קלינית מוסמכת. כמו כן, המידע באתר אינו מיועד להנחות את הציבור או לשמש לגביו כהמלצה, הוראה או עצה לשימוש, לשינוי או להורדה של תרופה כלשהי ואין בו תחליף לייעוץ רפואי או תזונתי-קליני פרטני או אחר. נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות והנוטלים תרופות מרשם – יש להיוועץ ברופא לפני השימוש בתוספי תזונה.