תוכנית דיאטת הקנדידה של אלכימיסט

התוכנית הייחודית, בת 8 שבועות, שתעזור לך להביס את הקנדידה ולשקם את בריאותך!

האם נמאס לך לחוות את הסימפטומים של קנדידה, כגון נפיחות, גזים ועצירות? אנחנו מבינים כמה זה יכול להיות מתסכל ולא נוח, אבל אנחנו כאן כדי לעזור.
צמיחת יתר של קנדידה היא מצב שכיח שיכול להשפיע על המעיים ולגרום למגוון תסמינים כמו נפיחות, עייפות ואי נוחות במערכת העיכול. אם אתם נאבקים בצמיחת יתר של קנדידה, אתם לא לבד, והחדשות הטובות הן שיש פתרון טבעי שיכול לעזור לכם להחזיר את הבריאות שלכם.

  • התוכנית נועדה להתמודד עם צמיחת יתר של קנדידה משלוש זוויות: תזונה מיוחדת, פרוביוטיקה ותוספי תזונה טבעיים אנטי פטרייתיים. פיתחנו תוכנית מלאה הכוללת את כל מה שאת צריכה כדי להתגבר על קנדידה ולשפר את מערכת העיכול שלך.
  • בתוכנית תקבלי רשימה מקיפה של מאכלים שכדאי לאכול ומאכלים שכדאי להימנע מהם, כך שלעולם לא תצטרכי להתלבט מה את יכולה או לא יכולה לאכול. את תקבלי גם המלצות מפורטות לארוחות בוקר, בייניים, צוהריים וערב המתאימות לדיאטת הקנדידה.
  • התוכנית כוללת גם שתי אריזות של אמזון פרוביוטיקה 12, המכילה 12 מיליארד חיידקים חיים מ-10 זנים שונים הנלחמים בקנדידה. הכמוסות המיוחדת באמזון פרוביוטיקה מתפרקות במעי ומשחררת את החיידקים ישירות במעיים שלך, מה שמבטיח שיש יותר חיידקים פרוביוטיים שיעזרו לך להילחם בקנדידה.
  • בנוסף תקבלי גם שתי אריזות של Caldid Amazon, תוסף תזונה טבעי אנטי פטרייתי המכיל חמישה חומרים אנטי פטרייתיים עוצמתיים, שיתקופו ישירות את מושבות הקנדידה שלך וישפרו את מערכת העיכול שלך.
    אבל זה לא הכל ! תקבלי גם טיפים לתוכנית תזונה בריאה לטווח ארוך, שתעזור לך שמור על גופך מהקנדידה, כדי שתוכלי ליהנות מחיים בריאים.
  • וכדי לוודא שאת מפיקה את המרב מהתוכנית, תהיה לך גישה ישירה לשיר לויתן, נטורופתית והרבליסטית קלינית מוסמכת, מפתחת התוכנית, עם ניסיון של למעלה מ – 15 שנה בטיפול יעיל בקנדידה, שתלווה אותך לאורך כל התוכנית עד להשגת היעד המבוקש.

אל תחכי יותר כדי להתמודד עם הקנדידה ולהתחיל להרגיש טוב יותר. הירשמי לתוכנית דיאטת הקנדידה שלנו ותיהני ממחיר הנחה מיוחד, הכולל את ערכת המוצרים.
לחצי כאן כדי להירשם עכשיו:

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזור לחנות
      Calculate Shipping
      Apply Coupon
      Available Coupons
      15% Get 15% off הנחה 15%
      20 Get 20% off
      30 Get 30 off הרשמה לניוז לטר וקבלת קופון 30 ש"ח.
      adi-amazonails Get 20% off
      adi-amazonbeauty Get 20% off
      adi-amazongel Get 20% off
      adi-amazonspray Get 10% off
      adi-ashwagandha Get 20% off
      adi-astaxanthin Get 25% off
      adi-cleanzon Get 20% off
      adi-cordyceps Get 25% off
      adi-curcumin Get 20% off
      adi-diamazon Get 20% off
      adi-gimnema Get 20% off
      adi-green Get 20% off
      adi-guarana Get 20% off
      adi-kaldid Get 25% off
      adi-macacaps Get 20% off
      adi-macadona Get 20% off
      adi-macadrops Get 20% off