ערכת דיאטת קנדידה מקיפה לנשים - המשלבת 3 מרכיבים - לטיפול טבעי בקנדידה.

האם את סובלת מקנדידה ?

במידה וכן, התוכנית בדיוק בשבילך, לשקם את מערכת העיכול ולמגר את הקנדידה.

התוכנית משלבת תזונה נכונה ומוצרים שיסייעו לך להגביר את רמות האנרגיה, לתרום לעיכול טוב יותר ועוד.
קבלי עכשיו את הערכה שלנו כדי לנצח את הקנדידה שלך ולהחזיר את הבריאות שלך.

תמורת 397 ₪ בלבד, תוכלי לקבל את ערכת דיאטת הקנדידה המלאה והמפורטת של אלכימיסט למיגור הקנדידה, שפותחה על ידי הנטורופתית וההרבליסטית הקלינית שיר לויתן.

קנדידה.
האם גם בך רק השם של התופעה הזו, מעביר צמרמורת של חוסר נוחות ותסכול?
את לא לבד.

הקנדידה מתנחלת בגופם של כמעט כל חלקי האוכלוסייה ו”גרה” יחד איתנו לאורך כל חיינו באופן סמוי, אבל היא אוהבת במיוחד אותנו, הנשים.
מדוע?
משום שקנדידה אוהבת במיוחד מצבי חוסר איזון (הורמונאליים ואחרים) ואצלנו הנשים – הם בהחלט נפוצים בעקבות ווסת, היריון,  תזונה, סטרס, נטילת תרופות הורמונאליות וכן – גם בגלל מבנה מערכת הרבייה שלנו.
חשוב לדעת:
על אף שאינה גורמת נזק ישיר, הרי שקנדידה היא אחת מהתופעות הבריאותיות המטרידות ביותר עבור נשים, והמהוות את המקור הגדול ביותר לזיהומים ממקור פטרייתי. 
(במקרים מסוימים החמרה של קנדידה עלולה להוביל לזיהומים קשים.)
 

מה כדאי שתדעי על קנדידה? 

קנדידה היא הפטרייה הנפוצה ביותר בגוף האדם ומצויה בנרתיק, פי הטבעת, מערכת העיכול וחלל הפה
קנדידה היא הגורם השכיח לדלקת בנרתיק ולשחרור של עשרות רעלנים למחזור הדם
במצב תקין הקנדידה נשלטת ומאוזנת על ידי מערכת החיסון. במצב שאינו תקין הקנדידה עלולה להתפתח לזיהום
בגוף קיימים הרבה סוגים של קנדידה, אולם רק כ- 20 מהם עלולים להוביל לזיהום (‘קנדידה אלביקנס’ היא הנפוצה בהן)
 כיצד אדע אם יש לי קנדידה?
ראשית, כאשר הקנדידה פעילה, גדלה ומתרבה – את יודעת.
התחושות כוללות חוסר נוחות באזור הנגוע, עייפות, חולשה חיסונית, פריחות לא מוסברות, הפרעות במערכת העיכול המתבטאות בגזים, יציאות לא סדירות, נפיחות, בחילות, חוסר נוחות, כאב, גירוי וגרד בנרתיק, הופעה של דלקות שונות, הפרשות מרובות וריח לא נעים.

קנדידה – למה זה קורה לי?

רובנו מארחות את הקנדידה מבלי להיות ערה לה – וזה ממש בסדר!
האתגר הגדול מופיע, כאשר הקנדידה מתרבה וגדלה לממדים כאלו – בדרך כלל על חשבון חיידקים טובים ומועילים אשר פשוט אינם יודעים להתמודד מול הפולשן האגרסיבי – עד שקשה להתעלם מהתופעות הנלוות.

למה הקנדידה מתרבה?

שימוש נרחב באנטיביוטיקה (המשבש את מאזן החיידקים)
צריכת יתר של אלכוהול (הפוגעת בתפקוד הכבד)
תזונה עשירה בסוכר ופחמימות (המהווה מצע לגדילה של הפטרייה)
היריון ולידה (המפרים את האיזון ההורמונלי)
סוכרת
סטרס
נטילת גלולות
מערכת חיסונית חלשה
 קנדידה – יש מה לעשות?
ראשית – כדאי לדעת: קנדידה יכולה בהחלט לחלוף מעצמה וללא התערבות.
אבל כאשר המצב נותר סטטי או חלילה מחמיר, יש לאבחן את התופעה ולטפל בה.
איך עושים זאת? בעזרת תשאול מקיף ע”י נטורופת או דרך בדיקת מעבדה ייעודית לאיתור הקנדידה.
ואיך מטפלים?
טיפול קונבנציונאלי בקנדידה
אם הלכת כבר לרופא בעקבות חשד לקנדידה, קרוב לוודאי שיצאת עם מרשם לאחת מהמשחות, נרות ותכשירים שונים לטיפול בפטרייה.
על אף שרוב התכשירים יעילים בטיפול נקודתי של הקנדידה, הרי ששורשי התופעה, כלומר כל אותם גורמים שהביאו אותה להתפרצות מלכתחילה, עדיין כאן כדי להישאר.
במילים אחרות, ייתכן שהקנדידה תתפרץ בעתיד, במוקדים שונים וברמה כזו או אחרת.
הקנדידה עלולה להתפתח כתוצאה מחוסר איזון במערכת החיסון או במערכת ההורמונלית, מתזונה ואורח חיים שאינו מאוזן ואפילו בשל מצבי סטרס  ממושכים.
לכן, חיזוק מערכת העיכול באמצעות פרוביוטיקה איכותית ויעילה, עשויה לשקם את אוכלוסיית חיידקי המעיים.
אלו הם החיידקים הטובים שתפקידם לדכא את שגשוג הקנדידה, ומתוך כך – גם להעלים את  תסמיני הקנדידה הלא נעימים.
טיפול משלים בקנדידה
צמחי מרפא עשויים להגביר ולייעל את פעילותה של מערכת החיסון, ובהם ניתן למצוא את  הקופטיס, פלודנדרון, טבבויה ועוד, שלהם תכונות אנטי פטרייתית, אנטי בקטריאלית ונוגדת זיהום. 

טיפול תזונתי בקנדידה

אחת הדרכים היעילות ביותר לטיפול בקנדידה מן היסוד ולטווח ארוך, היא תזונה.
תזונה נכונה משפיעה על הגוף, הנפש, המוח ואפילו מצב הרוח הרבה מעבר למה שאנו מסוגלים לשער.
במקרה של קנדידה, תזונה נכונה יכולה לשפר ואפילו להעלים את הפטרייה, בכך שאנו מחליפים את המזונות שמעודדים התרבות – במזונות שעושים בדיוק ההפך.
אז – מאלו מזונות מומלץ להימנע אם יש לך קנדידה?

> סוכר מעובד (ובעצם, כל סוכר מכל סוג שהוא שזה אומר סוכר לבן, חום, סירופ מייפל, סירופ תירס, דבש, סילאן ועוד).
> פירות מסוימים.
> גלוטן (לתקופה מוגבלת).
> שמרים.
> מוצרי חלב (למעט יוגורט).
> קמח לבן.
> מזונות מעובדים.
> משקאות ממותקים ומוגזים.
> קפאין.
> אלכוהול.
רגילה לאכול מהמזונות הללו?
אלו בדיוק המזונות שעלולים להוביל לחוסר איזון במערכת העיכול, מערכת החיסון והמערכת ההורמונלית.
המזונות הללו לא אהובים רק עלייך אלא גם על הקנדידה,
והם כר פורה וטעים להתפתחות וצמיחה מוגברת.
כמו שאמרנו, כאשר הקנדידה גדלה ומתרבה, היא עושה זאת על חשבון חיידקים טובים ויעילים שפשוט אינם יכולים להתמודד מולה.
> פירות– פירות יער (והרבה מהם), תפוחים, אגסים, אפרסקים, נקטרינות ושזיפים (לא יותר מ-2-3 פירות ביום).
> חלבונים חלבונים מהצומח: עדשים, חומוס, שעועית, אדממה, ואפונה. חלבונים מהחי (עד 2-3 בשבוע): חזה עוף, דגים, ביצים.
> דגנים מלאים – אורז מלא, גריסים, כוסמת, קינואה וטף הם רק חלק מהדגנים המלאים המכילים המון המון  ויטמינים, מינרלים וערכים טובים.
> שומנים טובים – שמן זית, שמן אבוקדו, שמנים מהצומח מכבישה קרה, אגוזים, שקדים זרעים.
אז מה כן מותר לאכול?
> ירקות – תרד, אספרגוס, כרוב ניצנים, ברוקולי, סלרי, קישואים, מנגולד, כרובית וכרוב, קייל ועוד. טריים, מוקפצים ומבושלים, מכל הסוגים הצבעים והמינים (שימו לב – ללא ירקות עמילניים כמו תפוחי אדמה, סלק). 
ויש גם מזונות סופר-על מועילים בקנדידה
> עשבי תיבול וצמחי מרפא.
> מזונות העשירים בפרוביוטיקה (מותססים וכבושים מכילים פרוביוטיקה טבעית). 
תזונה ייעודית לטיפול בקנדידה – מה יוצא לי מזה?
גם אם לא קל ומהיר, הנחישות לשמירה על תזונה ייעודית לקנדידה מוכיחה את עצמה, כמעט בכל פעם.
קצת לאחר ימי ההסתגלות הראשוניים, תוכלי לזהות:
הפחתה בנפיחות הבטן, פחות עייפות, פחות כאב, מערכת העיכול פחות ‘כועסת’, תחושה טובה ומאוזנת.
בהמשך, התשוקה למתוק עשויה לרדת ואף להיעלם (הלוואי!)
ובמקומה ייתכן ותחושי חזרה לריכוז מלא, ערנות וחיוניות, כמו גם הפחתה בכאבי מפרקים, כאבי ראש וסחרחורות, גירודים ועוד.
 

הדרך המוכחת של אלכימיסט למלחמה בקנדידה.

אנחנו באלכימיסט מסייעים כבר למעלה מ-10 שנים לנשים כמוך, למנוע ולטפל בקנדידה.
התוצאות, מדברות בעד עצמן:
לאחר אבחון של קנדידה התחלתי טיפול בליווי של שיר לויתן, הנטורופטית של אליכמיסט. לאחר 4 שבועות – חשתי הקלה בכל התסמינים במערכת העיכול. לאחר 2 חודשי טיפול, הקנדידה נעלמה“. (מ. אזור המרכז)
למרות שהתזונה הייעודית לקנדידה הצריכה ממני תשומת לב, תוספי התזונה והליווי של שיר הצליחו להעלים את הקנדידה, ממנה אני סובלת כבר שנים רבות“. (ח. אזור הדרום)
עם שילוב בין תוכנית טיפול תזונתית ייעודית לבין צמחי מרפא ופרוביוטיקה מיוחדת, הצלחנו לטפל בהופעה של קנדידה עיקשת ולמנוע הופעתה בשנית על ידי טיפול מהשורש ולאורך זמן.

נשמע לך מוכר? כנראה שיש לך קנדידה.

אבל זה שיש לך קנדידה, לא אומר שצריך לסבול לנצח.

התוכנית הנכונה לקנדידה יכולה לחסל את הסימפטומים שלך ולנצח את הקנדידה שלך לתמיד. אז אל תוותרי על הבריאות שלך עדיין!

תוכנית דיאטת הקנדידה אורכת 8 שבועות והיא כוללת שלושה מרכיבים מרכזיים:

  1. תזונה מיוחדת למצבי קנדידה. תזונה, היא הגורם המשמעותי ביותר שיכול לעזור במניעה וטיפול בקנדידה. זו הדיאטה שתתמקדי בה עד שתרגישי שהתסמינים שלך השתפרו.
  2. שימוש בפרוביוטיקה – פרוביוטיקה עוזרת לנצח גידול יתר של קנדידה בשלוש דרכים שונות. ראשית, היא ‘דוחסת’ את מושבות הקנדידה. שנית, היא מווסתת את החומציות של המעיים שלך. ושלישית, היא תומכת במערכת החיסונית שלך. בערכה תקבלי 2 אריזות של אמזון פרוביוטיק, אשר מכילה 12 מיליארד חיידקים חיים מ – 10 זנים שונים, הנלחמים בקנדידה והנמצאים בכמוסה מיוחדת שמתפרקת וגורמת לשיחרור החיידקים רק במעי עצמו ולא בקיבה, מה שגורם לכך שיהיו יותר חיידקים פרוביוטיים במעיים שלך.
  3. שימוש בתוסף תזונה אנטי פטרייתי טבעי שיתקוף ישירות את מושבות הקנדידה שלך. קאלדיד אמזון המכיל 5 חומרים אנטי פטרייתיים חזקים וטבעיים לניקוי הקנדידה ושיפור מערכת העיכול והמעי.

מה תקבלי בתוכנית הייחודית, שבה 3 מרכיבים המנצחים את גדילת הקנדידה, שעוצבה על ידי הנטורופטית וההרבליסטית הקלינית שיר לויתן.

  • רשימות מלאות של מזונות לאכול ומזונות שיש להימנע מהם – אין עוד בלבול לגבי מה שאתה יכול לאכול!
  • המלצות ואופציות לארוחות בוקר, ביניים, צהריים וערב – המתאימות לדיאטת הקנדידה.
  • 2 אריזות אמזון פרוביוטיק 12 – הפרוביוטיקה עם הכמוסה המיוחדת המתפרקת במעי ומשחררת בו את החיידקים.
  • 2 אריזות קאלדיד אמזון – הפורמולה הצמחית לקנדידה.
  • טיפים לתוכנית תזונה בריאה לטווח ארוך שתמנע מהקנדידה שלך לחזור!
  • ליווי אישי של שיר לויתן – נטורופטית הבית של אלכימיסט, אשת מקצוע מוסמכת עם ניסיון, ידע והצלחות שאפשר לראות , מעל ל-20 שנות ניסיון בטיפול יעיל בקנדידה (גם במקרים קשים).