מתיחות

מתיחות – איך ומתי לעשות אותן ?

האם מתיחות הן משהו שעושה לכן טוב אבל אתן פשוט לא מוצאות זמן לעשות אותו? אם התשובה היא כן, אתן לא לבד.

אני חושבת שרוב האנשים לא עושים מספיק מתיחות, וזה נובע מכל מיני סיבות. לפעמים הם פשוט לא יודעים איזה מתיחות לעשות.
לפעמים זה עניין של זמן, הם כל כך ממהרים להתחיל את האימון, לגמור עם זה ולהמשיך הלאה שהם לא מפנים זמן למתיחות.
בעידן שבו הישיבה מרובה והתזוזה מעטה, ולאור העובדה שכולנו מתבגרים עם כל יום שעובר, מאוד מאוד חשוב למתוח את הגוף.
גם לכמה מתיחות קלות תהיה השפעה ניכרת, לכן הן מקבלות מקום של כבוד ברשימת התרגילים הגדולים-קטנים שלי.
גיליתי שהדרך הטובה ביותר להפוך את המתיחות להרגל היא לשלב אותן בפעילות אחרת שאנחנו כבר עושים מתוך הרגל.
צחצוח שיניים למשל. אני יוצאת מנקודת הנחה שאתן עושות את זה פעמיים ביום, בבוקר ובערב. מדובר בהרגל קיים שכבר לא דורש מכן שום מאמץ, אתן עושות אותו כמעט כל החיים ורק לעיתים רחוקות (או אולי אף פעם) מדלגות עליו. אז אותן כמה דקות של צחצוח הן זמן מצוין לעשות מתיחות, מן הסתם כאלה שלא דורשות שתי ידיים!

המתיחה הראשונה שאציג כאן,

מתיחה נוספת

מתיחה נוספת

אגב, אם אתן יושבות הרבה, מומלץ מאוד לעשות את שלושת המתיחות האלה בכל מקרה! אז אם אתן גם יושבות יותר מדי וגם מצחצחות שיניים כל יום, נחשו מה? אין שום סיבה שלא תשלבו את מה שעתיד להיות ההרגל החדש בהרגל הקיים.
המשימה שלכן היא להתחיל עוד הלילה.
אבל לפני שאתן עושות את זה, קחו פתק דביק, רשמו לעצמכן תזכורת (‘להימתח!’) והדביקו אותו על המראה באמבטיה כך שכשתושיטו יד למברשת השיניים שלכן הלילה, תראו את התזכורת.
כשתלכו לישון הלילה, אחרי שעשיתן כמה מתיחות, הגוף והנפש שלכן יגידו לכן תודה.
מבחינה פיזית הזמן הטוב ביותר למתיחות הוא בבוקר מיד אחרי שאתן קמות ובערב לפני השינה – שוב, זמני צחצוח השיניים.
ואם אתן חושבות ששלושת המתיחות האלה לא מספיקות ומתכננות הפקה של שגרת מתיחות קפדנית כי אתן רוצות לעשות את זה נכון, אתן סתם הופכות עכבר לפיל.
חשוב לזכור: לבריאות יש אפקט מצטבר. מה שנדרש כאן הוא לסגל הרגלים קטנים ובריאים שילוו אתכן לאורך זמן, לכן מתיחה היא תרגיל גדול-קטן.
הגיע הזמן שלכן לטפל בעצמכן.

אתם מוזמנים לשאול אותי כל שאלה שעולה לכם מקריאת הבלוג הזה. ואתם כמובן גם מוזמנים להגיב ולשתף את הבלוג כאן בהמשך העמוד. 

מאחלת לך בריאות מלאה !!!
שיר לויתן
שיר לויתן
נטורופתית והרבליסטית קלינית

הרשמה לניוזלטר ולקבוצת הוואטס אפ של אלכימיסט

אנחנו מזמינים אותך להירשם לניוזלטר של אלכימיסט, בו תוכלו לקבל את המידע העדכני ביותר על פתרונות בריאות טבעיים למצבי בריאות רבים, הכוללים מחקרים וטיפים יעילים להשגת בריאות מרבית.
את כל ההדרכות האקסקלוסיביות, שנפרסם בבלוג הבריאות של אלכימיסט, תוכלו לקבל ישירות למייל שלכם או בקבוצת הוואטס אפ – בלוג הבריאות של אלכימיסט, אליה תוכלו להרשם כאן:

להרשמה לקבלת הבלוגים והעדכונים למייל שלכם, הירשמו כאן בטופס:

    אישור דיוור: מאשר לקבל את הבלוגים במייל

    מוצרים מומלצים לבלוג זה

    אמזון ג'ל ומגנזיום ג'ל
    במבצע!
    אמזון ג’ל + מגנזיום ג’ל
    150
    הקלה חיצונית לתנועה חופשית - 100ml.
    אמזון ג'ל
    אמזון ג’ל
    89
    הקלה חיצונית לתנועה חופשית - 100ml.

    רוצה לקחת את העניינים בידיים ולקבל ייעוץ בריאותי מקיף, הממוקד בך ?

    אנחנו רוצים להזמין אותך למלא את השאלון המיוחד שהכנו עבורך, בו תוכל לבדוק האם אתה סובל מאחד או יותר מהסימפטומים הבריאותיים הנפוצים, בהתאם לבדיקת הדם שלך. לאחר מילוי ושליחת השאלון, תוכל גם להתייעץ עם הנטורופתית שלנו, שיר לויתן, שתדריך אותך לגבי הדרכים היעילות ביותר להתמודדות טבעית ובריאה עם המצב.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר.

    פוסטים אחרונים

    מהו ציר המעי-מוח?

    האם היו לכם ‘פרפרים בבטן’ לפני מבחן? או התאבלתם כל כך עד שאיבדתם את התיאבון? פלורת המעי ממלאת תפקיד מפתח בשמירה על בריאות הגוף –

    קרא עוד »

    למען הסר ספק, כלל התכנים באתר, לרבות המידע על המוצרים, ניתנים כסקירה כללית בלבד של גישות נטורופתיות נפוצות והם אינם מהווים תוכן רפואי, התווייתי או המלצה רפואית או תזונתית קלינית מוסמכת. כמו כן, המידע באתר אינו מיועד להנחות את הציבור או לשמש לגביו כהמלצה, הוראה או עצה לשימוש, לשינוי או להורדה של תרופה כלשהי ואין בו תחליף לייעוץ רפואי או תזונתי-קליני פרטני או אחר. נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות והנוטלים תרופות מרשם – יש להיוועץ ברופא לפני השימוש בתוספי תזונה.