שלום אורח/ת, התחבר/י

לנשנש בריא בשעות הקשות של הצהריים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

כולנו היינו שם…

מגיעה השעה שתיים או שלוש בצהריים ופשוט נגמרת לנו האנרגיה. זה הזמן שאנחנו בדרך-כלל מתפתות לעוד כוס קפה, משקה אנרגיה, משהו מוגז או פינוק מתוק שקצת “ירימו” אותנו.

אני יודעת שאני לא צריכה להגיד לכן שאף אחד מאלה לא ממש בריא.

אבל בדיוק כמו בדיאטת כסאח, שנראית (בהתחלה) כמו רעיון טוב כי אתן ממש רוצות לראות תוצאות מהירות בזמן קצר, הכסאח אכן מגיע, בדרך כלל מוקדם מהצפוי, ואתן מגלות שאתן מרגישות הרבה פחות טוב מאשר קודם.

כך גם עם הניסיון להעלות את האנרגיה בצהריים עם נשנושים לא בריאים – תוצאות מהירות אבל קצרות מועד.

אם אתן מעוניינות באלטרנטיבה בריאה יותר, יש לי בדיוק את הדבר בשבילכן – תרגישו נהדר, האנרגיה והפרודוקטיביות שלכם יעלו, וכל זה בלי הכסאח.

אז הנה זה בא. 

קודם כל צריך להבין שלפעמים הדבר הכי גרוע שאנחנו יכולות לעשות כשאנחנו עייפות באמצע היום הוא לנסות להתגבר על זה.

במקום להילחם בעייפות בכל הכוח או לנסות לקבל בוסט ממשקה או נשנוש לא בריא, אולי תתנו לעצמכן “מיני הפסקה” של 10 דקות.

הנה כמה רעיונות שיעזרו לכם להיטען, להתרענן ולחזור לעבודה בלי להתעלל בעצמכן:

צאו להליכה של 10 דקות סביב הבניין

יש כאן כל כך הרבה יתרונות. מעבר לזה שנחמד לחלץ איברים ולצאת מהמשרד, הליכה קצרה באמצע היום, יש בה גם פעילות גופנית, וגם (תלוי בעונה) שמש, אוויר צח ומעט טבע.

חטפו תנומה או מנוחה של 10 דקות

אתן יכולות לעשות את זה גם במשרד עצמו. הביאו לעבודה מזרן יוגה, סגרו את הדלת, הכניסו את הטלפון למצב השתק ונוחו 10 דקות. גם אם לא תירדמו, רק תעצמו עיניים ותנוחו כמה דקות, כבר תקבלו כוחות מחודשים.

קחו 10 דקות הפסקה למתיחות

והנה מזרן היוגה חוזר לשימוש. בדרך-כלל עד שמגיעה השעה 2 או 3 בצהריים, כבר ישבנו כמה שעות טובות. כמה מתיחות קלות, בעמידה או בשכיבה, או שתיהן, ימריצו את זרימת הדם ויגרמו לכן להרגיש יותר אנרגטיות.

אז בפעם הבאה שתמצאו את עצמכן מציצות שוב ושוב בשעון, נמרחות על השולחן ומתפתות לאיזה משהו מתוק ש’ירים’ אתכן, קחו בחשבון שיש לכן חלופה הרבה יותר בריאה – מיני הפסקה של 10 דקות!

האנרגיה שלכן תגדל, התפוקה שלכן תשתפר, והכי חשוב, תרגישו טוב עם הבחירה הבריאה שעשיתן.

רוצה לקבל ממני טיפים נטורופתיים חשובים, לשמירה על אורח החיים הבריא שלך ? מלאי בבקשה כאן את פרטייך ואחזור אלייך לשיחת טלפון אישית:

שיר לויתן - נטורופתית והרבליסטית קלינית

גולשים שקראו את הכתבה הזו התעניינו גם ב:

* מידע זה הובא לידיעתכם באופן כללי, אינפורמטיבי ולימודי בלבד, אינו התוויתי או רפואי, ולכן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לייעוץ רפואי אישי או לבדיקה וטיפול רפואיים הולמים. על חולים להתייעץ באופן אישי עם רופא מומחה, המכיר את ההיסטוריה הרפואית על מנת למצוא עבורם ולהמליץ בפניהם, על דרך טיפולית המתאימה למחלתם.

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

he_ILHebrew
he_ILHebrew