לחץ וחרדה

לחץ וחרדה 16 דרכים פשוטות להפגתם

אלו 16 דרכים מומלצות, שכל אחד מאיתנו יכול לעשות, להפחתת לחץ וחרדה.  

 

1. פעילות גופנית.
פעילות גופנית סדירה יכולה לעזור בהורדת לחץ וחרדה על ידי שחרור אנדורפינים ושיפור השינה והדימוי העצמי שלך.
2. תוספי תזונה.
תוספים מסוימים יכולים להפחית לחץ וחרדה, כולל אשווגנדה, חומצות שומן אומגה 3, תה ירוק ולימון.
3. הדליקו נר.
ארומתרפיה יכולה לעזור בהורדת לחץ וחרדה. הדליקו נר או השתמשו בשמנים אתרים כדי להפיק תועלת מניחוחות מרגיעים.
4. הקטינו את צריכת הקפאין.
כמויות גבוהות של קפאין יכולות להגביר את המתח והחרדה. עם זאת, הרגישות של אנשים לקפאין יכולה להשתנות מאוד.
5. תרשמו את זה.
ניהול יומן יכול לעזור בהפגת לחץ וחרדה, במיוחד אם אתה מתמקד בחיובי.
6. לעסו מסטיק.
על פי מספר מחקרים, מסטיק עשוי לעזור לך להירגע. זה עשוי גם לקדם רווחה ולהפחית לחץ.
7. תבלו זמן עם חברים ובני משפחה.
קיום קשרים חברתיים חזקים עשוי לעזור לך לעבור תקופות לחוצות ולהוריד את הסיכון לחרדה.
8. צחקו.
מצא את ההומור בחיי היומיום, בילוי עם חברים מצחיקים או צפיה בתוכנית קומית יסייעו בהפגת מתחים.
9. למדו להגיד לא !
נסה לא לקחת על עצמך יותר ממה שאתה יכול להתמודד. להגיד לא זו דרך אחת לשלוט על גורמי הלחץ שלך.
10. למדו להימנע מדחיינות.
תן עדיפות למה שצריך לעשות ופנה לזה זמן. התמקדות ברשימת המטלות שלך יכולה לסייע בהדחת לחץ הקשור לדחיינות.
11. השתתפו בשיעור יוגה.
יוגה נמצאת בשימוש נרחב להפחתת מתח. זה עשוי לעזור להוריד את רמות הורמון הלחץ ולחץ הדם.
12. תרגלו תשומת לב mindfulness.
שיטות מיינדפולנס יכולות לעזור בהורדת תסמינים של חרדה ודיכאון.
13. חבקו.
מגע חיובי מחיבוק, נשיקות ומין עשוי לסייע בהורדת מתח על ידי שחרור אוקסיטוצין והורדת לחץ הדם.
14. האזינו למוזיקה מרגיעה.
האזנה למוזיקה שאוהבים יכולה להיות דרך טובה להפגת לחץ.
15. נשמו עמוק.
נשימה עמוקה מפעילה את תגובת הרגיעה. שיטות מרובות יכולות לעזור לך ללמוד כיצד לנשום עמוק.
16. תבלו זמן עם חיית המחמד שלכם.
בילוי עם חיית המחמד שלך הוא דרך מרגיעה ומהנה להפחתת לחץ.

בשורה התחתונה
על אף שמתח וחרדה עשויים להתעורר במקום העבודה ובחיים האישיים שלך, ישנן דרכים פשוטות רבות להפחתת הלחץ שאתה מרגיש.
טיפים אלה כוללים לעיתים קרובות הרחקת מוחכם ממקור הלחץ.
פעילות גופנית, מיינדפולנס, מוזיקה ואינטימיות פיזית יכולים לעבוד על מנת להקל על החרדה – והם ישפרו גם את האיזון הכללי בין העבודה לחיים.

אתם מוזמנים לשאול אותי כל שאלה שעולה לכם מקריאת הבלוג הזה. ואתם כמובן גם מוזמנים להגיב ולשתף את הבלוג כאן בהמשך העמוד. 

מאחלת לך בריאות מלאה !!!
שיר לויתן
שיר לויתן
נטורופתית והרבליסטית קלינית

הרשמה לניוזלטר ולקבוצת הוואטס אפ של אלכימיסט

אנחנו מזמינים אותך להירשם לניוזלטר של אלכימיסט, בו תוכלו לקבל את המידע העדכני ביותר על פתרונות בריאות טבעיים למצבי בריאות רבים, הכוללים מחקרים וטיפים יעילים להשגת בריאות מרבית.
את כל ההדרכות האקסקלוסיביות, שנפרסם בבלוג הבריאות של אלכימיסט, תוכלו לקבל ישירות למייל שלכם או בקבוצת הוואטס אפ – בלוג הבריאות של אלכימיסט, אליה תוכלו להרשם כאן:

להרשמה לקבלת הבלוגים והעדכונים למייל שלכם, הירשמו כאן בטופס:

    אישור דיוור: מאשר לקבל את הבלוגים במייל

    מוצרים מומלצים לבלוג זה

    מוצרים מומלצים
    במבצע!
    שורש אשווגנדה – 3 יחידות במבצע !
    299
    תמצית טבעונית ואורגנית - 60 כמוסות
    במבצע!
    אשווגנדה + גרין אמזון
    199
    מזונות-על ואדפטוגן המביאים את הגוף לאיזון הנכון. אשווגנדה - כמוסות תמצית...
    במבצע!
    התמודדות עם לחץ
    246
    אשווגנדה תמצית טבעונית ואורגנית - 60 כמוסות + פטריית קורדיספס...

    רוצה לקחת את העניינים בידיים ולקבל ייעוץ בריאותי מקיף, הממוקד בך ?

    אנחנו רוצים להזמין אותך למלא את השאלון המיוחד שהכנו עבורך, בו תוכל לבדוק האם אתה סובל מאחד או יותר מהסימפטומים הבריאותיים הנפוצים, בהתאם לבדיקת הדם שלך. לאחר מילוי ושליחת השאלון, תוכל גם להתייעץ עם הנטורופתית שלנו, שיר לויתן, שתדריך אותך לגבי הדרכים היעילות ביותר להתמודדות טבעית ובריאה עם המצב.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר.

    פוסטים אחרונים

    מהו ציר המעי-מוח?

    האם היו לכם ‘פרפרים בבטן’ לפני מבחן? או התאבלתם כל כך עד שאיבדתם את התיאבון? פלורת המעי ממלאת תפקיד מפתח בשמירה על בריאות הגוף –

    קרא עוד »

    למען הסר ספק, כלל התכנים באתר, לרבות המידע על המוצרים, ניתנים כסקירה כללית בלבד של גישות נטורופתיות נפוצות והם אינם מהווים תוכן רפואי, התווייתי או המלצה רפואית או תזונתית קלינית מוסמכת. כמו כן, המידע באתר אינו מיועד להנחות את הציבור או לשמש לגביו כהמלצה, הוראה או עצה לשימוש, לשינוי או להורדה של תרופה כלשהי ואין בו תחליף לייעוץ רפואי או תזונתי-קליני פרטני או אחר. נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות והנוטלים תרופות מרשם – יש להיוועץ ברופא לפני השימוש בתוספי תזונה.